56

516 73 38
                                    

Wren Stark'ın Tony Stark'ın oğlu olduğu ve Piece of Stark'ın altını üstüne getirdiğim mini kurgum sizlerle. Wren on yedi yaşında genç bir delikanlıdır ve babası bir gün eve Theadora adında bir kızla döner. A Reversed One, huzurlarınızda.

Değerli Okuyucularım, A Reversed One'a profilimden ulaşabilirsiniz. Her şeyin tersine döndüğü bu mini kurguyu biraz eğlenmek için yazıyorum :)

İyi okumalar 💗💗


- Theodore ve hüzün mevsimi -

Pepper'ın evinde kaldıkları ikinci günün sabahında Wren gözlerini açtığında vakit henüz erken olmasına rağmen içinde uykuya geri dalamayacağını ona hissettiren bir şey vardı. Yabancı bir evde olmanın verdiği stresle erkenden uyanmış etrafı gözetliyordu.

Yerini pek yadırgamamıştı ancak Theodore'un sayıklamalarını gece boyunca dinlemek zorunda kalmıştı.

Ayağa kalkarak doğru Tony'nin odasına gitmeye karar verdi. Elbette Tony'e göre, en rahat odayı almak için Wren ve Theodore'u ranzalı küçük odaya göndermek mübahtı.

Wren ranzanın üstünden indi ve tüm gece altta yatıp sayıklayan Theodore'un uykunun verdiği huzurlu çehresine baktı. Sonra sessiz adımlarla Tony'nin odasına yöneldi.

Kapıyı bir kez ince bir sesle çaldıktan sonra hâlâ uyuyor olduğunu düşündüğü için hızlıca odaya daldı.

Elbette, Pepper ve Tony'i yatakta yan yana uyurken görmeyi beklemiyordu.

Wren daha kötü bir anda gelmediği için ne kadar şanslı olduğunu düşünürken Tony kapının açılma sesiyle irkilmiş ve gözlerini açmıştı.

"Wren?"

"Tony, bilmiyordum."

"Hayır, göründüğü gibi değil."

Tony yataktan beklenmedik bir çeviklikle kalktı ve kızı da kolundan yakalayarak odadan çıkardı.

Koridora çıktıklarında Wren kolunu Tony'den kurtarabilmişti.

"Wren, beni dinle. Konuşmak istiyorum."

Wren eliyle yüzünü kapatırken Tony onun ellerini tutarak gözlerine açtı.

"Sabah Pepper odama geldi ve bazı şeyler hakkında konuştuk. Sonra ben mutfağa indiğimde o yatağımda uyuyakalmıştı. Ben de yorgunluktan uyumuşum. Yalnızca bir saat yan yana uyuduk."

"Tamam..."

"Herhangi bir şey olmadı. Anlıyor musun? Theodore'un kulağına gitmesini istemiyorum. Pepper ile ilişkim onu çok etkiliyor."

"Tamam, söylemem."

"Neyi söylemezsin?" dedi Theodore odadan çıkarak elindeki hırkayı giymeye çalışırken.

"Önemsiz bir şey." dedi Wren.

"Bana da söyleyin." dedi Theodore neredeyse emreder bir tonda.

Theodore bu ses tonuna geçtiği zaman adeta meydan okurcasına konuşurdu. Tony artık onu geçiştiremeyeceklerini biliyordu.

"Pepper'ın evi kötü kokuyor." dedi Tony aklına gelen ilk uydurma cümleyle. "Ama ona söyleme."

Theodore mimik bile kıpırdatmadan babasının yüzüne baktı.

Tony onun bu yalanı yediğinden emin değildi. Wren dişlerini sıkmıştı. Theodore tepkisiz durmaya devam ediyordu.

Bu uzun sessizliğin arkasından Theodore burnunu birkaç kez çekerek havayı kokladığında Wren rahatlamıştı.

Piece Of Stark | T.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin