49

1K 150 26
                                    


arkadaşlar geçen bölüm 3 ay sonrasını anlatıyordu bu bölüm 3 ay öncesine geri dönecek yani 47. bölümün asıl devamı bu diyebilirim

umarım beğenirsiniz,

iyi okumalar 💗

- Sonu Gelmeyen Kavgalar -

-3 ay önce -



Wren ve Theodore, o gece yaptıkları tartışmadan sonra eve beraber dönmeye karar vermişlerdi. Bunda Wren'in payı büyüktü. Theodore'u o
o halde yalnız bırakmak istememişti.

Zavallı çocuk aynı hafta içinde sevgilisi tarafından terk edilmiş ve babasını hayal kırıklığına uğrattığını düşünmüştü. Kendini kötü hissediyordu.

Araba Stark malikanesine yaklaşırken, Theodore ara ara dolan gözlerini siliyor. Wren'in duymamasını umarak içini çekiyordu. Eve dönerek doğru şeyi yapıyorlardı. Yalnızca yol onları hırpalıyordu.

"Sence Chloe beni sevdiğini söylerken yalan mı söylüyordu?"

"Eminim o da şimdi zor günler yaşıyordur Theo."

"Bensiz olmayı göze alabilmişse neden zorlansın ki Wren? Bana bensiz yapamayacağını söylüyordu. Anlamıyorum..."

"Bilmiyorum."

"Sence başka biri mi var?"

"Sanmıyorum. Başka biri olsa bile, sen herkesten farklısın. Yerini kimse dolduramaz. Ayrıldığına pişman olacak ama geri döndüğünde sen onu istemeyeceksin. Görürsün."

"Ama geri dönerse... Ben onu hep isterim... Hatta şimdiden kokusunu özlüyorum. Öpmek istiyorum... Bu adil değil.."

"Üstesinden geleceksin."

"Gelmek istemiyorum. Onu unutmamak için her şeyi yaparım."

"Belki geri barışırsınız."

"Bize bunu nasıl yaptı? Onu her gece kollarımda uyuttum. Bu gece de gelsin, bu gece de uyuturum. Yalnız söylesin, nasıl yaptı bunu?"

Wren soruların cevabını bilmiyordu. Chloe ile Theodore arasında neler olduğunu bilmeyecek kadar konuya yabancıydı. Çünkü Theodore özelini anlatmayı sevmiyordu.

"Araba malikaneye girdiği anda ön kapıdan çıkan Tony kollarını bağlamış, ikiliyi beklemeye başlamıştı.

Saat gece on ikiye yaklaşıyordu.

"Geçerken mi uğradınız? Burada kalacağınızı bilsem hazırlık yapardım.." dedi Tony imalı şekilde.

"Ne anlatıyorsun baba?" dedi Theodore ağlamaktan kızaran gözlerini yere dikerken.

"Artık burada yaşamadığına göre, gelirken haber verirsin sanıyordum."

"Kendi evinde bir gece bile geçirmedi Tony." dedi Wren araya girerek.

"Orası öyle ama her nedense burayı terk etmek kolaydı."

"Oh bitte papa, terk etmek senin profesyonellik alanın."

Theodore Almanya'ya dair hiçbir şeyi atlatmış sayılmazdı. Telefonda ağlayışlarını ve babasının onunla tamamen iletişimi kestiğini hiç unutmayacağını biliyordu.

Tony, kendisinin yanından rüzgar gibi esip geçen Theodore'un peşinden eve girerken Wren'i dışarıda bırakmışlardı. Kız ikilinin peşinden içeri girerken bir kavga çıkmamasını umuyordu.

Piece Of Stark | T.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin