Geç geldi kusura bakmayın ilham perilerim greve girdi
Bir de sınavlara çalıştım ama hepsi iptal oldu ben de şaşkınım
Neyse umarım beğenirsiniz sizin için yazdım sonuçta
6K olmuş 🧿🧿🧿
Oy verirseniz daha hızlı bölüm gelir :]
İyi okumalar ❤️
- Grup toplanır 2 -
Wren hiçbir alarm sesi veya güneş ışığına maruz kalmadan, tamamen uykuya doymuş olarak yavaşça gözlerini açtı. Beyaz tavanıyla bir süre bakışırken yeni uyanmış bir kedi gibi esnedi.
Pek güzel uyuyamamıştı. Tony ile ettikleri kavga sürekli aklını kurcaladığı için birkaç gündür normalden daha hırçın kabuslar görüyordu. Adamı kavgadan sonra neredeyse görmemişti. Aynı evde yaşayan iki yabancı olmuşlardı.
Kız mutfağa gitmek dışında odasından çıkmıyordu. Tony ise Wren'i umursamıyormuş gibi davranmak için misafirler kabul ediyor ve akşamlarını onlarla birlikte geçiriyordu. Birbirlerini görmemek için çaba harcamalarına rağmen, içten içe koridorda veya merdivende denk gelmek istemeleri de işin komik tarafıydı. Çünkü birbirlerini özlüyorlardı.
Buna rağmen ikisi de barışmak için bir adım atmıyordu.
Wren kızgındı, Tony onun özgürlüğünü kısıtlamıştı. Kız, adamın istediği her şeyi yapmış olmasına rağmen dışarı çıkmasına izin verilmemişti. Bu da haliyle içine oturuyordu. Yetimhanesinden California'ya geleli bir aya yakın oluyordu ve kız özgürlüğün tadını biraz olsun alamamıştı.
Bunları düşündükçe başına ağrı girdiğini bildiği için gözlerini sıkıca yumdu ve yeniden açtığında düşünmemeye karar verdi. Ardından yataktan kalktı ve birkaç hareketle parmaklarını kıtlattı.
Ayağa kalktı ve Theodore'dan buraya geldiği ilk gün ödünç aldığı pijamasını düzelterek kapıya yöneldi. Tony ona yeni kıyafetler almıştı ama bunları daha çok seviyordu.
Üstelik Theodore hâlâ arkadaşlarıyla kampta olduğu için kendini yalnız hissediyordu.
Sessizce odadan çıktı ve merdivenlerden indi. Kedi patileri gibi ayaklarıyla sessizce adımlıyordu. Alçılı kolunu boynuna takıştırdı ve salonda Tony'nin olup olmadığını kontrol ettikten sonra mutfağa ilerledi.
Dünyanın en kolay kahvaltısı bu olduğu için dolaptan sütü çıkarttı ve üst raftan mısır gevreğini almak için uzandı. Ortası delikli, renkli gevrekten kalmadığını gördüğünde somurttu. Diğer gevreklerin tadı saman gibiydi. Bu yüzden vazgeçip yumurta kırmaya karar verdi.
Buzdolabına doğru giderken hafif bir esneme sesi duymasıyla olduğu yerde kaskatı kesildi. Zorlukla kafasını sola çevirdiğinde, kanepede uyuyakalmış Tony'i gördü ve şaşkınlığını gizleyemedi.
Siyah atletiyle, üstüne örtülen ince battaniyeye sarılarak, sırtüstü uyuyordu. Koltuğun şeklinden dolayı sağa veya sola dönmesi pek mümkün değildi.
Sessizce yanına yaklaştı ve iki günlük küslükten dolayı göremediği bu yüze baktı. Normalde nasıl olursa olsun uyurken herkes masum gözükürdü. Tony de aynı şekildeydi.
Battaniye neredeyse boynuna kadar örtülüydü ancak ark reaktörü ilk kez bu kadar parlak gözüküyordu. Wren'in incelemek için tek şansı olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piece Of Stark | T.S.
Fanfiction"Sırf halk seni sevsin diye evlatlık bir çocuk alamazsın!" dedi bağırarak. Tony başını sallayarak onayladı. "Biliyorum ama aldım."