34

2.5K 362 260
                                    


İyi okumalar <3

Tony genç çocuğun omzundan tutarak onu içeri soktu ve arkasından eve girdi. May evde olmadığı için şanslılardı.

"Burası neden kimyasal kokuyor?"

"Kostüm için ağ yapıyordum."

Adam ağır adımlarla kanepeye oturdu ve duvardaki saate bakarak bir süre düşündü. Bu sırada Peter, karşısına oturmuş sessizce bekliyordu. Yaklaşan şeyin farkındaydı ve bunu anlamak için örümcek hislerini kullanmasına gerek yoktu.

"Aklından ne geçiyordu?" dedi Tony kaşlarını çatarak.

"Sadece bir geceliğine kavalyesi olmak istemiştim."

"Bunun neden olamayacağını sana daha önce anlattım. Çevrende sevdiklerini incitmek isteyen tonla düşmanın var. Bu yüzden kızımla gidemezsin, başka biriyle git."

"Ona ne söyleyeceğim?"

"Beni ilgilendirmez, seni uyarmıştım."

"Sadece bir balo Bay Stark. Başına en kötü ne gelebilir?"

"Sen."

"Hiçbir tehlike olmayacak, ben tüm gece Peter Parker olacağım."

"Ben de bundan korkuyorum. Kendin olursan ve senden hoşlanırsa işler ikiniz için de daha zor olur." dedi Tony kaşlarını çatarak. "Bu yüzden ona Emily adında biriyle gittiğini söyleyeceğim."

"Ama Bay Stark-"

"Üzgünüm Peter. Düşmanlar bizi değil sevdiklerimizi hedef alıyor. Tek başıma onu yeterince tehlikeye atıyorum. Daha fazla hedef olmasına izin veremem."

<> <> <> <> <> <> <> <> <>

"Biraz dikkatini verir misin Wren?"

Adam elindeki tableti bir kenara bıraktı ve yanında oturan kıza baktı. Ona balo için elbise almaya çalışıyordu ama Wren elbiselere göz ucuyla bile bakmıyordu.

"Neden böyle yazdı?" dedi kız Peter'in son mesajına bakarken. "Çok anlamsız."

"Bilmiyorum." dedi Tony göz devirerek. "Sen zaten Kai ile gitmiyor musun? Neden artık şu meseleyi unutmuyorsun?"

"Evet ama Peter'in davranışları aklımı karıştırıyor."

"Bence artık onu düşünmeyi bırakmalısın."

"Kendisi teklif etti sonra kendisi reddetti. Benim fikrimi bile almadı. Sence de tuhaf değil mi?"

"Emily adında bir kızla gideceğini duymuştum."

"Ne? Nerden?"

"Ben duyarım Wren."

Wren karnına giren tuhaf hisle birlikte oturduğu yerde büzüştü. Bu hissi tanımlayamazdı ama hoşuna gitmedi barizdi.

"Erkekler çok karmaşık."

"Bazen öyleler."

"Neden böyle davranıyor?"

"Çünkü senin ne hissettiğini umursamıyor. Bu yüzden o çocuktan uzak dur. Peter sana göre değil."

"Haklı olmandan nefret ediyorum Tony."

Piece Of Stark | T.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin