43

1.4K 222 114
                                    

heyyyyy uzun ve güzel bir bölümle geldim bu aralar pek yorum gelmiyor 😟 okurken bir şeyler yazarsanız mutlu olurum

bu arada ben üniversiteli oldum... hâlâ çok garip geliyor bana 🥴

bu arada bu bölüm büyük bir✨kırılma noktası✨

iyi okumalar 💗

- Yüzleşme -

Wren büyükçe bir kütüğün önünde  ayaklarını karnına çekmiş, yerde oturuyordu. Hayatta kendine ait tek şey olan Rodrick ile yalnız kalmıştı. Kendi haline acıyordu. Ona göre hayatta kimse bu kadar yalnız kalmamalıydı. Artık ağlamayı bile bırakmış sadece yoğun düşüncelere boğulmuştu.

Etraf iyice kararmıştı ve ormanın içinde zaten koyu renk olan atı artık gözleri seçmediği için hayvanın ipini sıkı sıkı tutuyordu.

O sırada arkasından gelen ayak sesine kulak verdi.

"İşte buradasın Stark." dedi Nolan kızın yüzüne bir el feneri tutarak.

Wren sobelenmenin verdiği hüzünle önüne döndü.

"Neredeyse bir saat oldu." dedi çocuk kıza yaklaşarak. "Geri dönme vakti gelmedi mi?"

Wren başını hayır anlamında iki yana sallarken geriye yaslandı.

Nolan kütüğün önüne, kızın hanına oturdu ve yaslanırken el fenerini kapatarak ortalığı yeniden karanlığa boğdu.

"Dinle.." dedi derin bir nefes vererek. "Babanla aranda ne oldu bilmiyorum. Tek bildiğim kızgın olduğun."

Wren çocuğu dinlerken gözlerini kapatmıştı.

"Ne olduğunu anlatmak istersen buradayım."

"Sen bana yardım edemezsin."

"Yardım ederim demedim." dedi Nolan. "Buradayım dedim."

Wren derin bir nefes aldı.

"Neden buradasın?" dedi kız.

"Neden mi?" dedi çocuk. "Herkes senin için endişeleniyor."

"Hayır." dedi Wren. "Diğerleri gittiğimi bile fark etmedi. Sen ise buradasın."

"Bak, içini dökeceksen burdayım, beni sorguya çekeceksen geri dönelim. Bu evde derdini anlayacak sadece Saylor ve ben varız. Tavsiyem beni seçmen çünkü Saylor'u seçersen daha çok o konuşur, sen dinlersin. Anladın mı?"

"Anladım."

Çocuk karanlığın içinde bir silüet halinde görünen kıza baktı.

"Şimdi geri dönsek iyi olur."

"Bana kalırsa buradasın çünkü Tony bana göz kulak olmanı istiyor ve tekrar bayılmamdan korkuyorsun."

Nolan -her ne kadar karanlıkta gözükmese de- tüm şaşkın ifadesi ile kıza döndü.

"Gerçekten böyle mi düşünüyorsun Stark?"

Wren de aynı şekilde çocuğa döndüğünde yalnızca bir silüet gördü.

"Senin ara sıra bayılman hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Bugün tesadüfen öğrendim." dedi çocuk. "Tony'nin söylediklerinin bununla hiçbir alakası yok."

"Öyleyse ne söyledi?" dedi kız sinirlenerek.

"Senin nasıl haberin yok?" dedi Nolan şaşırarak.

"Haberim yok çünkü tek kelime etmeden beni buraya bıraktı ve ne zaman geri alacağını bilmiyorum. Belki de hiçbir zaman almaz çünkü onun gözünde ne kadar değerim olduğunu da bilmiyorum."

Piece Of Stark | T.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin