32

2.8K 383 344
                                    


Meraba 😚

50 bin okunma.. just wow 🧿🧿

İyi okumalar <3

- Karmakarışık -

Wren yüzünde hissettiği tuhaf hisle irkilerek kalktı ve yüzündeki sensörleri çıkartan doktora ters bir bakış attı. Biraz zaman sonra göğsünü ve karnını saran elastik bantlar çıktığı için rahat bir nefes aldı.

Gözlerini ovuşturarak yatakta doğruldu ve doktorun üstündeki diğer şeyleri almasını bekledi. Yeni uyandığı zamanlarda, mahmur gözlerinden mi, yoksa dağılan saçlarından mı bilinmez, bir oğlan çocuğuna benziyordu.

Sol yanına baktığında, sandalyeye kıvrılmış ve başı duvara yaslanmış şekilde uyuyan Tony'i gördü. Gece yanından kalkmış olmalıydı. Onunla uyumak mümkündü ama uyanmak imkansızdı, kız böyle düşünüyordu.

Adam sanki onun düşüncelerini duymuş ve haksızlık ettiğini düşünmüş gibi gözlerini açtı ve doktoru görmesiye ayağa kalktı.

"Test sonuçları cumartesiden önce belli olur. Eve gidebilirsiniz, geçmiş olsun."

"Teşekkürler.."

Doktor çıktıktan sonra Tony kollarını kaldırarak esnedi ve tutulmuş belini kütletti. Sandalyede uyumak pek iyi etki bırakmıyordu.

"Günaydın." dedi kız kendisinden beklenmeyen bir enerjiyle.

"Günaydın delikanlı." dedi adam dalga geçerek.

Wren göz devirdi.

"Saçımın her sabah böyle olduğunu biliyorsun, artık dalga geçme."

"Üzgünüm sadece komik gözüküyor."

"Dalgalı olduğu için böyle oluyor."

"Hadi eve gidelim." dedi Tony saatine bakarak. "Giderken biraz kahve ve simit alırız. İstersen kuaföre de gidebiliriz çünkü yarın okula gideceksin."

"Okul?" dedi kız şaşırarak. "Tüm bu iftiralar varken mi?"

"O işi hallettim sayılır." dedi Tony üstü kapalı bir cevap vererek.

"Dna testini aldın.. Değil mi?"

Tony Wren'e doğum gününde verdiği ilk haberin bu olmasından hissedeceği rahatsızlığı erteledi ve kızın yatağının başına oturdu. Çocuk çekinerek ayaklarını karnına çekti.

"Sanırım sonucu zaten biliyordun Wren."

"Elbette biliyordum Tony, bu bir çocuk filmi değil.. Ukala genlerini istemiyordum zaten."

"Böyle söyleyince biraz kırıcı oluyor."

"Doğru söylüyorsun, Theodore'a haksızlık oldu."

"Bana sataşmanın eğlenceli olduğunu mu düşünüyorsun? Yasal olarak babanım, biliyorsun değil mi?" dedi Tony dalga geçerek.

"Yasal olarak, ukalasın." dedi kız yerinden kalkarak. "Ama yine de teşekkür ederim."

"Ne için?"

"Bana gece lambası olduğun için." dedi Wren ark reaktörünü göstererek. Dün uykuya dalana dek Tony'nin göğsündeki reaktöre parmağıyla daireler çizmişti ve açık söylemek gerekirse bunu tekrar yapmayı istiyordu. Tony güzel bir gece lambasıydı.

"Evet, herkes için olmam, tadını çıkar." dedi adam.

"Sağ ol ba- yani Tony."

"Baba mı dedin?"

Piece Of Stark | T.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin