62

476 48 21
                                    

Selam dostlar sizi şaşırtacak bir bölümle geldim sizden biraz yorum yapmanızı bekliyorum..

uzun zamandır Jackass kitabıma yoğunlaşmak istiyorum ama burayı hiç bırakamıyorum pos'da olaylar gittikçe daha da karışıyor

Umarım seversiniz, lütfen yorum yorum yapmaya çalışın

iyi okumalar 🩷🩷🩷🩷🩷

-Müjde-


"Bu oyunun amacı ne demiştin Tony?"

"Birbirimizi daha iyi tanımak.."

Theodore ve Wren garipçe birbirine baktı.

"On sekiz yıllık babamsın, daha nasıl tanışacağız?"

"Benim sadece bir yıldır babam." dedi Wren.

Theodore utanıp kızardı.

"Sen de bir yıldır ağabeyimsin."

"Haklısın Wren. Üzgünüm, patavatsızlık ettim."

"Ayrıca hiçbirinizin Pepper'ı iyi tanıdığını sanmıyorum. Hatta belki de ben bile."

"Ah, abartıyorsun." dedi kadın.

Dört karaltı tenha bir sahil kıyısında bir piknik örtüsü sermiş oturuyordu. Hava kararmaya yüz tutmuştu.

"Oyun basit, bir kişiye soru soruyorsun. Doğru cevabı verirse o da sana bir soru sorma hakkı kazanıyor."

"Pekala başlayalım, en sevdiğin yemek ne?" dedi Tony, Pepper'a.

"Coq Au Vin." diye yanıtladı kadın.

"Ah, tabii.. Telaffuzunu bilmediğimiz bir şey gelmek zorundaydı."

"Öyle mi, senin ne?" dedi kadın.

"Çizburger." dedi Tony tereddüt bile etmeden.

"Pekala, benim sorum Theodore'a." dedi Tony.

"Hayatta en çok merak ettiğin şey ne?"

"Annem." dedi çocuk. "Kimdi ve beni ister miydi? Bunları merak ediyorum. Sanırım hep edeceğim."

"Senin?"

Tony Theodore ile anne konusunu konuşmayı aklına not ederken kendi sorusuna cevap bulmak için biraz durdu.

"Eğer annem ve babam iki çocuğum olduğunu görse ne düşünürdü? Bunu hep merak edeceğim."

"Büyükannem ve büyükbabamla tanışmayı çok isterdim."

"Belki başka bir evrende..*"

Sessizleştiler.

"Benim sorum Wren'e." dedi Theodore.

"Bizden önce kaç ailen oldu ve onları hiç özledin mi?"

Kız gülümseyerek önüne döndü ve eliyle yerdeki kumlarla oynadı.

"Sizden önce üç ailem oldu. Bir evde kaldığım en uzun süre iki aydı ve doğruyu söylemek gerekirse evet, birini özlüyorum. Ailelerden birinde küçük bir çocuk vardı ve beni ablası sanıyordu. Her zaman yanımda uyuyordu. Bazen o çocuğu özlüyorum ve beni hatırlıyor mu, merak ediyorum."

Theodore hislerini saklayamayan biri olduğundan duygulanmış yüz ifadesini saklamaya uğraştı.

"Benim Theodore'a sorum ise.. Bana en son söylediğin yalan ne?"

"Sana en son söylediğim yalan..." dedi çocuk düşünerek.

"Geçen hafta odamda alıp giydiğin bir kazak vardı. Bana kokusunun çok güzel ve rahatlatıcı olduğunu söylemiştin."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Piece Of Stark | T.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin