Bugün sevgili Robert'in doğum günü 🩷 İyi ki doğdun Robert.. Sen bir bakıma her şeyin başlangıcısın
İyi okumalar diliyorum sevgili okuyucular
Koskoca 60 bölüm kutlu mutlu olsunn
-İki aile arasındaki ince köprü-
"Merhaba?"
"Baba? Beni aramışsın."
Tony telefonu stresle kulağına dayadı.
"Theo, neredesin?"
"Göldeyim. Gabriel ve Saylor ile oturuyorum."
"Kaliforniya'ya en hızlı ne zaman dönebilirsin?"
"Neden? Wren'e bir şey mi oldu?"
Çocuğun sesi endişeliydi.
"Baba konuş. İyisiniz, değil mi?"
"İyiyiz, sen sakin ol. Ufak bir mesele sadece."
"Ne oldu?"
"Wren, ailesinin mezarına gitmek istiyor."
"Gitmek istiyorsa götür, beni bunun için mi arıyorsun? Kızın en doğal hakkı."
"Hayır hayır.. Ailesinin onu beklediğinden bahsediyor.."
"Ben gelip ne yapacağım?"
"Sen onu benden daha iyi anlıyorsun, sana ihtiyacımız var."
"Baba, öncelikle sakin ol. Neredesiniz?"
"Apar topar Psikiyatriste geldik. Wren içeride seansta."
"Tamam, çıkınca doktora ne olduğunu sor. Sonra beni tekrar ara. Ben yola çıkarım."
"Pekala tamam."
"Mesele biz olduğumuzda panik yaptığını biliyorum ama geçmeyecek bir şey değil. Sakinleş."
"Haklısın, sağ ol. Görüşürüz."
Yarım saat sonra Wren canı sıkkın bir şekilde içeriden çıktıktan sonra Tony eliyle çenesini tuttu daha sonra içeriye girdi.
"Merhaba Doktor."
"Merhaba Bay Stark. Oturun lütfen. Size birkaç sorum var. Mahsuru yoksa cevaplayabilir misiniz?"
"Elbette."
"Ailesine olan merakı birdenbire mi ortaya çıktı?"
"Evet, denizde yüzüyorduk. Dibe dalıp çıktı. Garip hissettiğini söyledi. Sonra da ailesi için endişelendi."
"Bazen bazı şeyler içimizde gelişip, aniden hiç olmadık bir anda ortaya çıkabilir. İçsel olarak bir şeyler yaşadığı belli. Son zamanlarda içine kapanık mıydı? Sizinle konuşuyor muydu?"
"Her zamanki gibiydi, bizimle konuşuyordu. Wren pek yalnız kalmıyor. Ağabeyi de ben de hep yanındayız."
"O aynı zamanda evlatlık bir çocuk. Şimdi yalnız değil ama çocukluğu yalnız geçmiş. Bireyin çocukluğu hayatının geri kalanındaki ruh halini büyük oranda etkiler."
"Doğru söylüyorsunuz."
"Onu ne zaman evlat edindiniz?"
"Yakında bir yıl olacak."
"Evlat edinilen çocukların daha öncesinde nasıl travmalara sahip olduğunu bilmemiz zor ama anladığım kadarıyla Wren kendini ailesiz olduğuna inandırmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piece Of Stark | T.S.
Fanfiction"Sırf halk seni sevsin diye evlatlık bir çocuk alamazsın!" dedi bağırarak. Tony başını sallayarak onayladı. "Biliyorum ama aldım."