Merhabalar, uzun bir bölümle geldim, yazarken zorlandım umarım hata yoktur Allah utandırmasın..
Siz nasılsınız okul nası gidiyor hayat nası buraya yazarsanız yorumlarınıza dönerim 💞
Oy verirseniz çok sevinirim 🙏🏻💅🏻
İyi okumalar 💗-Theodore'un kaderi-
Tony ve Wren arabada konuştuktan sonra azar işitme kısmını ileri bir tarihe ertelemişlerdi. Kendilerini restoranda bekleyen Theodore'a doğru giderken ikisinde de bir sakinlik vardı.
"Nerede kaldınız? Çok acıktım."
"Yalan söyleme, tabağın boş."
"Bir tabak yedim diye açlığım geçmedi."
"İşte buradayız."
Tony Wren'in sandalyesini çektikten sonra kızın karşısına oturdu ve oğlunu da karşısına aldı.
Tony fark etmemişti ama, masada mavi bir çakmak ve ezik büzük bir paket sigara vardı. Tony sandalye çekerken Wren çantasını çakmağın ve paketin üzerine koyarak onu saklamıştı.
Kız gözleriyle çocuğu azarlarken Theodore minnettar bir şekilde bakıyordu.
"Ee, ne yiyoruz?"
"Ben köfte ve patates alacağım."
"Ben de."
Tony elindeki menüye yoğunlaşırken Wren çakmak ve sigarayı çoktan çantasına atmıştı. Bunu neden yaptığını bile bilmiyordu. Sadece Theodore'un yakalanmasını istememişti.
"Karar verdin mi Tony?" dedi Wren.
"Beni acele ettirme, yanlış karar vermeme sebep oluyorsun."
"Alt tarafı sipariş vereceksin. Beğenmezsen senin yemeğini de biz yeriz." dedi Theodore.
Adam bu cevaba karşılık gözlerini kısarak bakarken garsonu çağırdı ve sipariş verdiler.
"Bugün her nedense Wren'e ulaşmak zordu." dedi Tony sitem ederek.
"Telefonumu sessizde unutmuştum Tony."
"Ona tüm özgürlükleri vermemiş miydin? Telefonu açmama özgürlüğü yok mu?" dedi Theodore biraz olsun ortalığı karıştırmak için.
Theodore Wren'i elbette çok seviyordu ama kendisinin sahip olduğu tüm haklara sahip olması onu biraz kıskandırmıştı. Wren Tony'nin sevgisine daha rahat erişebiliyordu. Bunun için bir şey yapmasına bile gerek yoktu. Tony ona tamamen özgürken bile sevgisini gösteriyordu.
Theodore'un sevgiye erişmesi biraz daha zordu. Babası vermediği için değil, kendisi alamadığı için böyleydi. Babasına karşı bitmek tükenmek bilmeyen bir onaylanma isteği besliyordu. Onaylanmak, gurur duyulmak, yalnızca oğlu olduğu için sevilmek. Bunun için saatlerce şirketteydi.
Öte yandan Wren, Tony kendisini tamamen yanına aldığından beri ona "baba" bile diyememişti. Eskiden bu bir görev olduğu için söyleyebiliyordu. Bu yüzden Theodore'un düşündüğünün aksine, Tony'nin yanında daha çekingendi.
"Elbette istediğini yapmakta özgür, sadece özgürken nerede ne yaptığını bilmek istiyorum." dedi adam.
"Nolan ile olduğumu biliyordun."
"Evet, onunlayken nasıl olduğunu merak ettim."
"Normal.. Nasıl olmamı bekliyordun?"
"Bilmiyorum.. Şey hissedebilirdin.. Hasta."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piece Of Stark | T.S.
Fanfiction"Sırf halk seni sevsin diye evlatlık bir çocuk alamazsın!" dedi bağırarak. Tony başını sallayarak onayladı. "Biliyorum ama aldım."