🎤 Κεφάλαιο 8: Trouble 🎵

132 19 10
                                    

Έλις💓

Τώρα; Τί θα κάνω;
Ξαφνικά ένιωσα τον παγωμένο αέρα της μοναξιάς να με τυλίγει. Αγκάλιασα τον εαυτό μου για να νιώσω έστω και λίγη παρηγοριά.

Δεν ήξερα για πόσο διάστημα θα λείπει ο Τζέησον. Αν θα τα καταφέρει. Ο αδερφός του από την άλλη, φαινόταν ατάραχος. Δεν αγχωνόταν καθόλου; Ένα λάθος του Τζέησον αρκεί για να χαλάσει η εικόνα του Κάι, για να καταστραφεί το σχέδιο. Από την άλλη, ο Κάι θα έπρεπε να εκπροσωπεί τον Τζέησον στην εταιρεία. Θυμάμαι ότι δεν ήταν τόσο πρόθυμος για το δικό του ρόλο, ως διευθυντής εταιρίας, όσο πρόθυμος ήταν ο Τζέησον.

Επίσης τί θα κάνω μαζί του; Αυτός δεν ξέρει καθόλου ελληνικά. Πάλι καλά που σκέφτηκε ο Τζέησον να μου μάθει λίγα Κορεάτικα αυτό το διάστημα, για να μπορούμε να έχουμε μια στοιχειώδη επικοινωνία.

- Εσύ τώρα τί θα κάνεις;

Ρώτησα τον Κάι στη γλώσσα του.
Με κοίταξε έκπληκτος, σα να μην περίμενε από μένα να μιλήσω στη γλώσσα του.

- Μιλάς κορεάτικα;

- Όχι τόσο καλά...Μου έμαθε λίγα ο Τζέησον.

- Ωραία τουλάχιστον θα μπορούμε να μιλάμε!

Είπε και με πλησίασε χαμογελώντας. Η ομοιότητά του με τον Τζέησον, ήταν τρομακτική. Ένιωσα την καρδιά μου να χτυπά περίεργα. Αυτόματα πισωπάτησα λες και προσπαθούσα να κρατήσω μια απόσταση ασφαλείας για το δικό μου το καλό. Έκλεισα τα μάτια κι έφερα την εικόνα του Τζέη μου στο νου μου.

- Δεν μπορέσαμε να μιλήσουμε καθόλου εμείς οι δυο. Τώρα πες μου, στ' αλήθεια τον αγαπάς;

Το ύφος του ήταν σαν να υπονοούσε ότι έπαιζα με τον Τζέησον, ή ότι δεν περίμενε μια Ελληνίδα να τρέφει αισθήματα αγάπης για έναν Κορεάτη. Όταν δέχτηκα να έρθω με τον Τζέησον εδώ, σκεφτόμουν μονάχα εκείνον κι ότι δεν μπορούσα να βρίσκομαι μακριά του για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και τώρα, θέλοντας και μη, βρέθηκα σε μια τέτοια κατάσταση. Τί ξέρει όμως ο Κάι από όλα όσα περάσαμε μαζί; Τίποτα.

Ίσως κάτι στο βλέμμα μου να τον έκανε να καταλάβει τί ξεστόμισε.

- Γιατί; Τόσο απίθανο είναι; Εγώ τουλάχιστον τον ξέρω περισσότερες μέρες από σένα. Εσύ όμως; Στ' αλήθεια νοιάζεσαι για τον αδερφό σου;

Φαίνεται ότι τα λόγια μου τον έκαναν να συμμαζευτεί.

Σήκωσε ψηλά τα χέρια.

- Μ' έπιασες! Έχεις δίκιο. Δεν έχω δικαίωμα να σε ανακρίνω. Τον ξέρεις περισσότερο διάστημα από μένα. Άρα σίγουρα τον έχεις δει να χορεύει σωστά; Ο χορός του σ' έκανε να τον αγαπήσεις;

THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now