Τζέησον💟
Ήταν τρομακτικό. Ήταν σα να κοιτούσα σε καθρέφτη, μόνο που το είδωλό μου ήταν ελαφρώς διαφορετικό στο χρώμα των μαλλιών, στο στυλ...
- Τζέη εσύ είσαι αυτός;
Ρώτησε έκπληκτη η Έλις, σα να υπονοούσε ότι έκανα διπλή ζωή, ή είχα διχασμένη προσωπικότητα...
Όχι. Δεν ήμουν εγώ. Είχα μια ιδέα ποιός ήταν. Η μοναδική λογική εξήγηση που είχα.
Ήταν ο δίδυμος αδερφός μου!Δεν πίστευα την εκπληκτική ομοιότητα που είχαμε στο πρόσωπο! Ήταν αλήθεια λοιπόν! Ήταν διάσημος! Γι' αυτό είχε μια τέτοια γιγαντοαφίσα τόσο κοντά στο πατρικό του σπίτι!...Ήμουν σίγουρος ότι θα είχε κι αλλού στη χώρα...
Αυτό θα έκανε τα πράγματα ακόμα πιο πολύπλοκα...Άρχισε να με κυριεύει αμφιβολία. Ποιός ήμουν εγώ που ερχόμουν να αναστατώσω τις ζωές τους; Σίγουρα μόνο ζημία θα προκαλούσε η εμφάνισή μου και σκάνδαλο. Ίσως επηρέαζε αρνητικά την καριέρα του...
- Έλις, το μετάνιωσα. Καλύτερα να φύγουμε!
Γύρισα και της είπα κοιτώντας την παρακλητικά, συνειδητοποιώντας την παράτολμη κατάσταση στην οποία βρισκόμασταν!
- Τζέη...ήρθαμε ως εδώ! Περίμενες τόσα χρόνια γι' αυτή τη στιγμή, μη μου πεις ότι δεν έχεις έστω και λίγη περιέργεια για το πώς θα είναι...
- Λυπάμαι Έλις, αλλά δεν μπορώ να το κάνω...
Κοιτούσε μια εμένα και μια την αφίσα. Έπειτα κοίταξε τους ανθρώπους γύρω που μας κοιτούσαν περίεργα και σιγοψιθύριζαν μεταξύ τους.
- Τζέη, λες όλοι αυτοί να νομίζουν ότι είσαι αυτός στην αφίσα;
Γύρισα να τους κοιτάξω. Οι περισσότεροι χαμογελούσαν. Οι πιο πολλοί όμως κουβέντιαζαν. Μας έβλεπαν. Εμένα μαζί με την Έλις! Ωχ! Τώρα είναι αργά! Θα νομίζουν ότι είμαι ο αδερφός μου, αυτός που ξέρουν! Και ότι έχω κοπέλα.
Ωχ!...Αργά ή γρήγορα θα αποκαλυφθεί η αλήθεια...- Έλις, πάμε να φύγουμε!
Την πήρα από το χέρι και αρχίσαμε να περπατάμε στα στενοσόκακα. Φεύγαμε μακριά απ' το σπίτι των γονιών μου!
- Τζέη, ηρέμησε.
Περπατούσα με σκυφτό κεφάλι. Όλοι εδώ ήξεραν τον αδερφό μου - διόρθωση - τον δίδυμο αδερφό μου. Δεν θέλω να γίνει καμιά περίεργη συνάντηση. Είναι νωρίς για δράματα...
Σχεδόν έσερνα την Έλις απ' τη βιασύνη μου να απομακρυνθούμε όσο γίνεται πιο γρήγορα και πιο μακριά...
VOCÊ ESTÁ LENDO
THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)
FanficΜια ανατρεπτική ανακάλυψη ανάγκασε τον Τζέησον και μένα να μετακομίσουμε στη γενέτειρά του. Ήρθαν τα πάνω-κάτω στη ζωή μας μα πίστευα πως άξιζε τον κόπο γιατί ο Τζέησον επιτέλους θα έπαιρνε τις απαντήσεις στο ερώτημα που τον έκαιγε μια ζωή! Θα αντι...