🎤 Κεφάλαιο 17: Power 🎵

123 22 10
                                    

Τζέησον💟

Πέρασαν δύο βδομάδες μετά τη συναυλία κι ευτυχώς βλέποντας ότι δεν βγαίνουμε έξω, άρχισαν να υποχωρούν και να εγκαταλείπουν τις προσπάθειες οι δημοσιογράφοι. Αραίωναν, ώσπου τελικά τα παράτησαν.

Μπορούσαμε πλέον ν' αναπνεύσουμε λίγο. Δεν είχα ιδέα πόσο δύσκολες καταστάσεις περνάνε οι διάσημοι.
Εγώ περνούσα την ώρα γράφοντας στίχους και κάνοντας εξάσκηση σε χορούς ώστε να βελτιωθώ ακόμα πιο πολύ. Είχα περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Μια μέρα μας ανακοίνωσαν ότι λόγω του εγκλεισμού μας τόσες μέρες, θα μας άφηναν ελεύθερους σε λίγες μέρες για να ξεσκάσουμε με την προϋπόθεση να είμαστε προσεκτικοί με τους παπαράτσι και τους φωτογράφους.

- Επιτέλους ελευθερία!

Φώναξε ο συγκάτοικός μου!

- Έι Κάι, τί θα κάνεις; Πού θα πας;

- Εμ...σπίτι να δω τους δικούς μου.

Είπα αυθόρμητα. Ήταν και η αλήθεια. Αυτός ήταν εξάλλου ο σκοπός όλου αυτού του δράματος.
Ήρθε λοιπόν η στιγμή; Ήμουν έτοιμος;

- Μα δεν τους είδες και πριν στην άδειά σου, πριν τη συναυλία;

Μάγκωσα. Ναι ήταν αλήθεια. Ο Κάι ερχόταν στους δικούς του ώσπου τον είδα στο δρόμο. Τελικά δεν πήγε, γιατί ήρθε σπίτι μου.

- Δεν πρόλαβα να τους δω πολύ...

- Καλά, εσύ ξέρεις...

Είπε και έφυγε.

Πριν πάω να δω τους γονείς μου πρέπει να δω τον Κάι. Να μου πει κάποια πράγματα γι' αυτούς, να είμαι προετοιμασμένος. Άρα πρώτα πρέπει να πάω σπίτι. Ας ετοιμάσω τα πράγματά μου πρώτα, ώστε να είμαι έτοιμος όταν θα μπορέσω να φύγω.

Κάι🎶

Έχω βάλει στο μάτι αυτόν τον Ρόμπερτ. Παρόλο που μίλησα με τον πατέρα του, νιώθω ότι η άφιξή του εδώ, δεν είναι απλή αλλαγή εργασιακού περιβάλλοντος. Μπορεί ο πατέρας του να μου είπε ότι τον έστειλε εδώ που βρισκόμουν κι εγώ ώστε να μάθει δίπλα μου να είναι πιο εργατικός και να τον "στριμώξω" ώστε να σοβαρευτεί και να πάρει τη δουλειά πιο σοβαρά, αλλά νιώθω ότι η άφιξή του εδώ ήταν ιδέα του ίδιου του Ρόμπερτ κι όχι του πατέρα του. Δεν έχει σκοπό να μάθει τίποτα, ούτε να βελτιωθεί.

Ελπίζω το ενστικτό μου να κάνει λάθος αλλά θα τον έχω από κοντά και δεν θ' αφήνω ούτε στιγμή μόνη την Έλις.

THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now