🎤 Κεφάλαιο 18: Going crazy 🎵

128 21 12
                                    

Έλις

Εδώ και δύο μέρες νιώθω μια ανησυχία και δεν ξέρω γιατί. Κάθε πρωί πήγαινα με τον Κάι στην εταιρία, μα ένιωθα εκείνη την ανοίκεια αίσθηση ότι κάποιος με παρακολουθεί. Ήμουν βέβαια κολλημένη στον Κάι κι αυτός δε μ' άφηνε μόνη ούτε στιγμή, μα από τότε που απέλυσε τον Ρόμπερτ και δεν τον ξαναείδαμε στην εταιρία, νιώθω μια ανασφάλεια. Όσο κι αν προσπαθούσε να με καθησυχάσει ο Κάι ότι δεν υπήρχε κανένας απολύτως κίνδυνος γιατί έδωσε ρητές εντολές στην ασφάλεια να εμποδίσουν την προσέλευση του Ρόμπι και να το αναφέρουν αμέσως αν δοκιμάσει κάτι, πάλι εγώ δεν ησύχαζα. Μου έδινε την εντύπωση ότι ήταν ικανός για όλα προκειμένου να ικανοποιηθεί ο εγωισμός του. Τον ήξερα καλύτερα απ' τον Κάι.

Προσπαθούσα να ασχοληθώ με τη δουλειά μου, μα κάθε φορά που χτυπούσε η πόρτα του γραφείου του Κάι, τιναζόμουν από φόβο μήπως μπουκάρει εκείνος.

Έπρεπε να ηρεμήσω. Να το ξεχάσω. Ο Κάι είχε δίκιο δεν διακινδύνευα. Εξάλλου γιατί να κινδυνεύω όταν συνέχεια είμαι δίπλα στον Κάι και η ασφάλεια έξω να φυλάει την είσοδο και την έξοδο;

Αποφάσισα να κάνω ένα διάλειμμα και κατέβηκα κάτω στο κυλικείο να πάρω κάτι να φάω.

Αφού πήρα ένα κρύο σάντουιτς κι έναν καφέ κάθισα σ' ένα μικρό τραπεζάκι στην καφετέρια της εταιρίας. Έριξα μια ματιά τριγύρω και προσπάθησα να χαλαρώσω κοιτάζοντας το πλήθος. Άλλοι έκαναν το διάλειμμά τους, άλλοι πήγαιναν στα γραφεία τους, τίποτα το ασυνήθιστο.

Μάλλον αρχίζω να τρελαίνομαι. Καλύτερα να ηρεμήσω. Όλα είναι μια χαρά.

Ξεφύσησα πιο ήρεμα κι απόλαυσα το σνακ μου.
Αφού χόρτασα και πέταξα τα σκουπίδια, ανέβηκα πάνω στο γραφείο, μα πριν μπω, έκανα μια στάση στο μπάνιο.

Άνοιξα κι είδα ότι ήμουν μόνη. Πήγα στους νιπτήρες να πλυθώ, όταν άκουσα την πόρτα ν' ανοίγει καθώς σκούπιζα τα χέρια μου. Πριν γυρίσω όμως άκουσα έναν θόρυβο που δεν έπρεπε ν' ακούσω, τουλάχιστον όχι μέσα σε γυναικείες τουαλέτες.

- Επιτέλους μόνοι!

Γύρισα και τον είδα!

Κάι🎶

Άργησε πολύ η Έλις. Είπε ότι θα ερχόταν σε ένα τέταρτο.

Κοιτούσα την άδεια θέση του γραφείου της. Θα τσιμπούσε κάτι και θα ερχόταν. Κοίταξα ανήσυχος το ρολόι μου. Δε συνηθίζει να αργεί. Πού μπορεί να είναι;

Βγήκα έξω από το γραφείο μου και είδα  την κοπέλα που καθόταν στο γραφείο υποδοχής.

THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora