🎤Κεφάλαιο 4: Unfair🎵

189 22 13
                                    

Τζέησον💟

- Λοιπόν, πρώτα πρώτα, πρέπει να έχεις αντοχή. Πρέπει να δουλέψουμε πολύ αυτό το κομμάτι γιατί θα πρέπει να μπορείς να τραγουδάς ενώ χορεύεις κι όχι μόνο ένα τραγούδι, αλλά τουλάχιστον τρία στη σειρά. Επειδή είσαι αρχάριος, το άγχος πάνω στη σκηνή μπροστά σε τόσο πλήθος, θα είναι ένα ακόμα μείον για σένα, οπότε καταλαβαίνεις τί δουλειά έχουμε μπροστά μας...

Όλα όσα μου έλεγε ακούγονταν ακατόρθωτα! Καταλάβαινα τί μου έλεγε. Δεν ξέρω ή τουλάχιστον δεν έχω δει τραγουδιστές ή γκρουπ να τραγουδάν και να χορεύουν ταυτόχρονα τόσες πολλές ώρες, μέχρι που μου έδειξε κάποια βίντεο απ' το συγκρότημά του σε ζωντανές συναυλίες! Απ' την αρχή ως το τέλος χόρευαν και τραγουδούσαν ασταμάτητα και οι χορογραφίες τους ήταν αρκετά δύσκολες και απαιτητικές!

Όσο κοιτούσα τα βίντεο, ο Κάι μου μιλούσε και μου έδινε συμβουλές.

- Εσύ είσαι μπροστά, στο κέντρο του γκρουπ όλη την ώρα σχεδόν...

Είπα.

- Ναι. Αυτή είναι η θέση μου, επειδή είμαι ο βασικός χορευτής του γκρουπ - ο καλύτερος.

Ξεροκατάπια. Άρα κι εγώ έπρεπε να είμαι σ' αυτή τη θέση όταν θα έπαιρνα τη θέση του στο γκρουπ και να φτάσω το επίπεδό του! Δεν ξέρω αν μπορώ να τα καταφέρω...

- Κοίτα, σου είπα απ' την αρχή ότι δεν θα είναι εύκολο. Σε προειδοποίησα. Αυτό που με αγχώνει πιο πολύ είναι το κομμάτι του χορού γιατί θεωρούμαι απ' τους καλύτερους χορευτές της χώρας. Οι φαν μου με ξέρουν χρόνια. Ξέρουν τις κινήσεις μου, τις εκφράσεις που παίρνω και φοβάμαι ότι παρακολουθώντας σε, θα καταλάβουν τη διαφορά. Γι' αυτό αν μου πεις ότι θα το κάνεις, θέλω να δώσεις το 1000% του εαυτού σου!

Καταλάβαινα, πολύ καλά μάλιστα. Μπορεί να χόρευα, αλλά δεν ξέρω αν θα φτάσω ποτέ στο επίπεδό του. Ο Κάι χορεύει κάθε μέρα πόσες ώρες...εγώ, μόνο όποτε έχω ελεύθερο χρόνο. Σίγουρα δεν είναι αρκετό. Το μόνο στο οποίο στηρίζομαι, είναι η ικανότητα συγκέντρωσής μου στην κάθε λεπτομέρεια και η σκληρή δουλειά.

- Εντάξει καταλαβαίνω. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

- Ωραία. Α, κάτι ακόμα. Όταν βλέπω μια νέα χορογραφία, τη μαθαίνω αρκετά γρήγορα. Αργότερα τη δείχνω και στους άλλους και βλέποντάς με, τη μαθαίνουμε όλοι.

- Κατάλαβα.

Το καλό που μου θέλω να είμαι πολύ προσεκτικός λοιπόν.

THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now