Τζέησον💟
Δεν ήθελα να φέρομαι περίεργα κι έξω απ' τα νερά του Κάι. Έτσι λοιπόν προσπάθησα να ελαφρύνω το κλίμα, αρπάζοντας τα δύο ανίψια μου και καθώς σηκώθηκα όρθιος τα κουβαλούσα αγκαλιά.
- Θα τα πάω βόλτα!
Είπα κι εκείνα άρχισαν να τσιρίζουν ενθουσιασμένα.
Κοίταξα την αδερφή μου για να πάρω την άδειά της σιωπηλά.
Μου χαμογέλασε νεύοντας με το κεφάλι και άρχισα να προχωράω προς την έξοδο με τα μικρά.
Αργότερα περπατούσαμε στη γειτονιά κρατώντας τα απ' το χέρι. Σ' όλο το δρόμο μου μιλούσαν και με καθοδηγούσαν ανάλογα με το πού ήθελαν να πάνε. Τα πήρα παγωτό της προτίμησής τους που τα υποσχέθηκα και πήγαμε στο πάρκο να καθίσουμε να φάνε με την ησυχία τους.
Σκέφτηκα τότε πάλι το αγέννητο παιδί μας. Αν ήταν ζωντανό, θα είχαμε άλλο ένα νέο μέλος στην οικογένεια. Άραγε θα ήταν κορίτσι σαν την ανιψιά μου; Ή αγόρι σαν τον ανιψιό μου;
Έδιωξα αυτές τις σκέψεις πάλι για να μη με δούνε στεναχωρημένο.
- Λοιπόν; Σας άρεσε;
Τα ρώτησα κι αυτά κουνούσαν το κεφάλι θετικά. Έγιναν χάλια με το παγωτό και έβρεξα μια χαρτοπετσέτα με το μπουκαλάκι νερό που είχα πάρει και σκούπισα τα μαγουλάκια τους.
Έπειτα με έσυραν στο πάρκο να ταΐσουμε κάτι παπάκια που έπλεαν στο νερό μιας λίμνης.
Αγόρασα λίγα παξιμάδια και τα έδωσα στ' ανίψια μου αφού τα θρυμάτιζα να τα πετάξουν.
Βγάλαμε και φωτογραφίες.
Πήγαμε και στις κούνιες κι αφού παίξαμε, πήραμε το δρόμο του γυρισμού. Ευτυχώς το σπίτι ήταν κοντά και θυμόμουν εικονικά το μέρος. Ήταν πτώμα και οι δύο. Αυτό ήταν καλό. Θα πέσουν να κοιμηθούν και δεν θα κάνουν φασαρία στο σπίτι.Τα είχα στην αγκαλιά μου και όταν φτάσαμε, με είδε η αδερφή μου και πήρε τον έναν αγκαλιά και πήγαμε να τα βάλουμε να ξαπλώσουν σ' ένα κρεβάτι. Έβαλα κι εγώ την ανιψιά μου και τα σκεπάσαμε.
Αργότερα καθίσαμε όλοι μαζί στο σαλόνι οι μεγάλοι. Συνέχισαν να με ρωτάνε διάφορα με τη δουλειά και αν βρήκα καμία καλή κοπέλα. Τους εξήγησα ότι για τους τραγουδιστές είναι λίγο δύσκολο να κάνουν σχέση ιδίως όταν έχουν συμβόλαιο με μια εταιρία. Το συμβόλαιο σημαίνει δέσμευση. Και μια σχέση έμπαινε εμπόδιο στην καριέρα γιατί οι φαν θα θύμωναν. Έχω καταλάβει πόσο πιστοί ήταν οι ακόλουθοι εδώ. Ήταν κτητικοί με τα είδωλά τους. Δεν ήθελαν να φαντάζονται τον αγαπημένο τους τραγουδιστή να ανήκει σε μια κοπέλα. Έπρεπε ν' ανήκει σε όλους! Ήταν πολύ δύσκολο τελικά να είσαι είδωλο.
YOU ARE READING
THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)
FanfictionΜια ανατρεπτική ανακάλυψη ανάγκασε τον Τζέησον και μένα να μετακομίσουμε στη γενέτειρά του. Ήρθαν τα πάνω-κάτω στη ζωή μας μα πίστευα πως άξιζε τον κόπο γιατί ο Τζέησον επιτέλους θα έπαιρνε τις απαντήσεις στο ερώτημα που τον έκαιγε μια ζωή! Θα αντι...