Έλις💓
Δεν μπορεί. Τί συμβαίνει εδώ; Τί κάνει αυτός εδώ;
- Έλις! Τί ευχάριστη έκπληξη!
Είπε και σηκώθηκε από την καρέκλα ανοίγοντας τα χέρια ως ένδειξη καλοσωρίσματος.
Γιατί ήταν αυτός εδώ και γιατί κάθεται στην καρέκλα που έπρεπε να κάθεται ο Τζέη, δηλαδή ο Κάι;
- Τζέη!
Είπε κι ένευσε απλά. Ωχ. Θα καταλάβει ότι δεν είναι ο Τζέη γιατί δεν καταλαβαίνει καλά τα ελληνικά. Δεν ξέρω αν ο Τζέη όταν εξηγούσε στον Κάι για την εταιρία, ανέφερε τους θανάσιμους εχθρούς του, μα έπρεπε να του μιλήσω πριν αποφασίσουμε να έρθουμε στην εταιρία! Πώς στο καλό βρέθηκε εδώ; Δεν ήταν στην Ελλάδα;
- Ρόμπερτ; Τί κάνεις εδώ;
Έκανα την εύλογη ερώτηση. Ο Κάι δίπλα μου τσιτώθηκε μόλις ανέφερα το όνομά του. Άρα, μάλλον του μίλησε ο Τζέη για την οικογένειά του.
Το βλέμμα του Ρόμπερτ πήγε στον Κάι. Είδα τον Και να τον κοιτά με δολοφονικό βλέμμα. Ναι. Σίγουρα ήξερε ότι ήταν ο θετός αδερφός του Τζέη και ο πιο ανταγωνιστικός και ζηλιάρης απ' όλους. Ήθελε τα πρωτεία και να έχει υψηλή θέση στην εταιρία, αλλά ποτέ δεν έκανε καμία προσπάθεια να κατακτήσει αυτά τα μεγαλεία. Πίστευε ότι η ζωή του χρωστούσε και ότι δικαιωματικά του ανήκαν πράγματα για τα οποία δεν κούνησε ποτέ ούτε το μικρό του δαχτυλάκι. Ήταν από τους τύπους που κάθεται όλη μέρα με τα πόδια διπλωμένα πάνω στο γραφείο, πίνουν φρέντο εσπρέσσο και βλέπουν ταινίες ή φλερτάρουν την ώρα της εργασίας τους. Η λέξη δουλειά ήταν ανύπαρκτη στο λεξιλόγιό του. Πίστευε ότι και μόνο που ερχόταν στην εταιρία, έπρεπε να αναγνωριστεί ο κόπος του και να πληρώνεται αδρά γι' αυτό.
Σιχαινόμουν τέτοιους τύπους χαραμοφάηδες. Ποτέ δεν τον συμπάθησα. Απ' όλη την οικογένειά του, αυτός ήταν ο χειρότερος. Γιατί έπρεπε να είναι αυτός εδώ; Δεν μου άρεσε καθόλου το βλέμμα του, ακόμα κι ο τρόπος που μου μιλούσε ή με κοίταζε όταν με είδε για πρώτη φορά σ' εκείνο το τραπέζι όταν με πήγε ο Τζέη να γνωρίσω την οικογένειά του. Ήταν παντρεμένος με τη Μόνικα κι όμως το βλέμμα του ήταν πονηρό. Ήξερα τί τύπος ήταν, γι' αυτό έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτική μαζί του.
- Υποδοχή να σου πετύχει!
Είπε κάνοντας τον παρεξηγημένο.
Υπήρχε μια αμήχανη σιωπή.
- Ευχαριστώ Ρόμπερτ που κράτησες τη θέση μου ζεστή.
YOU ARE READING
THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)
FanfictionΜια ανατρεπτική ανακάλυψη ανάγκασε τον Τζέησον και μένα να μετακομίσουμε στη γενέτειρά του. Ήρθαν τα πάνω-κάτω στη ζωή μας μα πίστευα πως άξιζε τον κόπο γιατί ο Τζέησον επιτέλους θα έπαιρνε τις απαντήσεις στο ερώτημα που τον έκαιγε μια ζωή! Θα αντι...