Τζέησον💟
- Κάι, σε έπαιρνε κάποιος τηλέφωνο, αλλά το έκλεισε.
Πάγωσα όταν είδα τον συγκάτοικό μου να κρατά το κινητό που έχω για να μιλάω μόνο με την Έλις. Ελπίζω μονάχα να μην μίλησε η Έλις.
- Το σήκωσες;
Ρώτησα προσπαθώντας να κρύψω την ενόχλησή μου.
- Αφού χτυπούσε συνέχεια, τί να έκανα; Επιπλέον, δε θυμάμαι να είχες τέτοιο κινητό. Ένα άλλο δεν είχες; Τί έγινε εκείνο;
Πού να πάρει. Όλα τα προσέχουν. Τίποτα δεν τους ξεφεύγει. Ευτυχώς φρόντισα να μάθω την κάθε λεπτομέρεια για το γκρουπ του αδερφού μου, για όλους εδώ μέσα και φρόντισα να μάθω και τα πάντα για τον Κάι για να μη με στριμώξει κανείς.
- Το έχω Σεχούν. Αυτό το έχω για την οικογένειά μου μόνο. Ήμουν σπίτι και μου το έδωσε η μαμά. Πολλές φορές όταν με παίρνουν πολλοί τηλέφωνο ή αφήνουν μηνύματα, δεν προλαβαίνω να τα βλέπω όλα. Έτσι τυχαίνει να παραβλέπω κλήσεις ή μηνύματα από τους δικούς μου κι ανησυχούν. Γι' αυτό μου έδωσαν αυτό το κινητό για να καταλαβαίνω πότε με παίρνουν αυτοί.
Ακόμα και στα δικά μου αυτιά ακουγόταν γελοίος λόγος για να έχω δεύτερο κινητό. Ήλπιζα μόνο να έπειθα τον συγκάτοικό μου και να μ' άφηνε στην ησυχία μου.
Με κοιτούσε σκεφτικός.
- Ε, θα μπορούσες να έχεις για την οικογένειά σου ξεχωριστό ήχο και να καταλαβαίνεις πότε σε παίρνουν αυτοί...
Ξεροκατάπια. Όχι. Δεν θα ξεμπέρδευα εύκολα.
Χαμογέλασα για να ανασύρω το καχύποπτο ύφος του από πάνω μου.
- Την επόμενη φορά οταν θα πάω να τους δω, θα σε πάρω μαζί μου μπας και μπορέσεις να τους αλλάξεις τα μυαλά να τους δώσω πίσω το δεύτερο κινητό.
Κούνησε γελώντας το κεφάλι του.
- Κατάλαβα.
Επιτέλους. Φτηνά τη γλίτωσα αυτή τη φορά.
Από την επόμενη φορά θα παίρνω το κινητό μαζί μου στο μπάνιο.
Το ντουζ με βοήθησε να χαλαρώσω από την ένταση της πρώτης μέρας.Νέος κόσμος ανοίχτηκε για μένα. Ακόμα το κεφάλι μου γυρίζει από τις φωνές των φαν, τα φλας, οι φωτογραφίες...Ένιωθα ότι ήμουν κατηγορούμενος και τον μετέφεραν οι αστυνομικοί στο περιπολικό. Αν δεν είχαμε κι ανθρώπους να μας προστατεύουν ποιός ξέρει τί θα γινόταν... Τρέλα.
YOU ARE READING
THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)
FanfictionΜια ανατρεπτική ανακάλυψη ανάγκασε τον Τζέησον και μένα να μετακομίσουμε στη γενέτειρά του. Ήρθαν τα πάνω-κάτω στη ζωή μας μα πίστευα πως άξιζε τον κόπο γιατί ο Τζέησον επιτέλους θα έπαιρνε τις απαντήσεις στο ερώτημα που τον έκαιγε μια ζωή! Θα αντι...