Έλις💓
Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα. Αν και πήραμε εισιτήρια Α' θέσης, παρακαλούσα τον Κάι να πάμε νωρίτερα στη συναυλία. Ήθελα να είμαι μπροστά, στη θέση μου, σε περίπτωση που καταφέρω να δω τον Τζέη, έστω και για μια στιγμή. Δεν μπορούσα να περιμένω μέχρι τη συναυλία. Ήθελα να τον δω νωρίτερα.
Ο Κάι ντύθηκε απλά με ένα τζιν, ένα μπλουζάκι κι ένα καπέλο τζόκεϋ. Πήρε και γυαλιά ηλίου.
- Είσαι σίγουρος ότι είσαι ασφαλής και δεν θα σε αναγνωρίσουν;
Ρώτησα, καθώς φοβόμουν λίγο για το τόλμημά μας.
- Μην ανησυχείς. Θα φοράω συνέχεια τα γυαλιά.
Είπε, σίγουρος ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα.
- Ναι όμως τα χείλη θα φαίνονται και...όσο να 'ναι είναι πολύ χαρακτηριστικά και...
Ύψωσε το ένα φρύδι και έσκασε ένα στραβό χαμόγελο.
Δε συνειδητοποίησα το σχόλιό μου. Είχα όμως στο νου μου τα χείλη του Τζέη που για μένα ήταν μοναδικά...Τί είπα μόλις τώρα; Θεέ μου μπροστά μου δεν είναι ο Τζέη αλλά ο Κάι, ο δίδυμος αδερφός του. Να πάρει. Αυτή η ομοιότητα με μπερδεύει.
- Ώστε παρατήρησες τα χείλη μου;
Ρώτησε, διακρίνοντας φλερτ στο ηχόχρωμα της φωνής του.
Ξεροκατάπια. Τώρα άντε να του εξηγήσω.- Αφού είσαι ίδιος με τον Τζέη. Εκείνον σκεφτόμουν όχι εσένα.
Είπα καλύπτοντας την παρεξήγηση.
- Ώστε είμαστε τόσο ίδιοι λοιπόν;
Ρώτησε καθώς με πλησίασε σε απόσταση αναπνοής, δαγκώνοντας το κάτω χείλος με τα δόντια.
Ξεροκατάπια.
Απλά ένευσα καταφατικά.
- Εσύ θα ξέρεις καλύτερα. Άλλωστε είσαι γυναίκα του. Τον ξέρεις απ' έξω κι ανακατωτά!
Μου έκλεισε το μάτι και πήγε προς την πόρτα.
Τότε συνειδητοποίησα ότι κρατούσα την ανάσα μου όλη αυτή την ώρα.
Δεν είναι καλό αυτό. Γιατί μου φέρεται έτσι; Δεν του είπα να κρατάμε απόσταση μισού μέτρου; Το ξέχασε; Και τί είναι αυτά τα υπονοούμενα που μου πετάει; Γιατί δε μου λέει ξεκάθαρα τί σκέφτεται;- Νόμιζα ότι βιαζόσουν να πάμε στη συναυλία.
Είπε και έτρεξα από πίσω του.
Στη διαδρομή μου εξηγούσε το όλο κλίμα, τον κόσμο, το πρόγραμμα και τί έχω να περιμένω. Η αλήθεια είναι ότι έχω πάει σε συναυλίες στην Ελλάδα αλλά κάτι μου λέει ότι αυτή η εμπειρία θα είναι πολύ διαφορετική, αν όχι μοναδική για μένα.
YOU ARE READING
THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)
FanfictionΜια ανατρεπτική ανακάλυψη ανάγκασε τον Τζέησον και μένα να μετακομίσουμε στη γενέτειρά του. Ήρθαν τα πάνω-κάτω στη ζωή μας μα πίστευα πως άξιζε τον κόπο γιατί ο Τζέησον επιτέλους θα έπαιρνε τις απαντήσεις στο ερώτημα που τον έκαιγε μια ζωή! Θα αντι...