🎤 Κεφάλαιο 19: Together 🎵

127 20 8
                                    

Τζέησον💟

Ήθελα να κάνω έκπληξη. Ακόμα κι αν δεν ήταν σπίτι, είχα κλειδί για ν' ανοίξω. Θα έμπαινα μέσα και θα τους περίμενα. Πιο συγκεκριμένα, θα περίμενα την Έλις. Αυτήν αδημονούσα κυρίως να ξαναδώ. Μου έλειπε τόσο πολύ που δεν άντεχα άλλο. Σ' όλη τη διαδρομή μέχρι να φτάσω σπίτι, φανταζόμουν ξανά και ξανά τη στιγμή που θα με έβλεπε και θα ξεφώνιζε από χαρά. Δεν ξέρω αν ξεφώνιζε, αν χοροπηδούσε ή αν τσίριαζε. Αυτό που ήθελα μόνο ήταν να ορμήσει στην αγκαλιά μου. Αυτό μου αρκούσε!

Αυτό όμως που δεν περίμενα, ήταν να μπω σπίτι και να τη δω στην αγκαλιά του Κάι. Εκείνος να την αγκαλιάζει και να τη φιλάει.

Πάγωσα σ' αυτή τη θέα. Το μυαλό μου βραχυκυκλώθηκε. Τί συνέβη όλο αυτό το διάστημα; Χίλιες δυο σκέψεις περνούσαν απ' το μυαλό μου το δευτερόλεπτο. Ήθελα να ουλιάξω, να φωνάξω, να ορμήσω στον Κάι κι ας ήταν δίδυμος αδερφός μου. Ναι, ζήλευα! Ήταν η γυναίκα μου. Ποιός άντρας ερωτευμένος δεν θ' αντιδρούσε έτσι σε μια τέτοια θέα; Προσπάθησα όμως να σκεφτώ λογικά και ήρεμα. Έκανα υπερπροσπάθεια και δεν ξέρω πώς θα έβγαιναν οι επόμενες λέξεις απ' το στόμα μου, φοβόμουν. Όσο κι αν ήθελα να φερθώ πολιτισμένα, φοβόμουν μην παρασυρθώ. Η λογική μου έλεγε ότι θα υπάρχει λογική εξήγηση. Η καρδιά μου όμως δεν μ' άφηνε να το πιστέψω. Μάτωνε από το αιχμηρό μαχαίρι της προδοσίας.
Τί θα γινόταν στην χειρότερη περίπτωση; Αν δηλαδή η Έλις ερωτεύτηκε τον Κάι; Όχι. Προτρέχω. Πρέπει να ηρεμήσω. Πρέπει να περιμένω. Ας μη βιαστώ.

- Τζέη!! Θεέ μου είσαι εσύ;

Φώναξε έκπληκτη η Έλις, όταν γύρισε και με είδε κι αφήνοντας τον Κάι, έτρεξε στην αγκαλιά μου όπως ακριβώς το φανταζόμουν και το περίμενα, μόνο που δεν μπορούσα να το απολαύσω. Στεκόμουν πετρωμένος στη θέση μου, ακίνητος, παγωμένος, καρφώνοντας το βλέμμα μου στο βλέμμα του έκπληκτου Κάι, παρ' όλο που η Έλις έπεσε επάνω μου τυλίγοντας τα χέρια της γύρω απ' τη μέση μου.

Τον είδα να κοιτά την αμήχανη στιγμή επανασύνδεσής μου με τη γυναίκα μου και το βλέμμα μου και κατάλαβε γιατί ήμουν έτσι.

- Τζέησον, πώς κι έτσι; Περίμενα να στείλεις μήνυμα πρώτα ή να πάρεις τηλέφωνο...

Είπε αγχωμένος ο Κάι.
Για ποιόν λόγο να ειδοποιήσω; Για να είναι πιο προσεκτικοί και να μην τους έπιανα στα πράσα;

Δεν είπα όμως φωναχτά τη σκέψη μου.

- Τζέησον πόσο χαίρομαι που επέστρεψες! Τί ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή!

THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now