🎤Κεφάλαιο 5: My lady🎵

172 20 21
                                    

Τζέησον💟

Την επόμενη μέρα, δεν μπορούσα να κουνηθώ. Πονούσα παντού, έτσι αποφάσισα να μείνω στο κρεβάτι λίγο παραπάνω.

- Τζέησον ετοίμασα πρωινό! Δε θα κατέβεις κάτω; Είναι σχεδόν 12... κοντεύει μεσημέρι...

Άνοιξα διάπλατα τα μάτια και τινάχτηκα απ' το κρεβάτι. Πρώτη φορά κοιμάμαι τόσο πολύ!
Σε χρόνο ρεκόρ έκανα ντουζ κι ετοιμάστηκα. Έτρεξα κάτω να φάω πρωινό.

- Πού είναι ο Κάι;

Ρώτησα την Έλις καθώς μπούκωνα το στόμα μου με ένα σάντουιτς και βιαζόμουν να τελειώσω για να πάω για "προπόνηση" με τον αδερφό μου. Ήμουν σίγουρος ότι θα με περιμένει εδώ και ώρα...

Η Έλις όμως ανασήκωσε τους ώμους και κούνησε το κεφάλι.

- Δεν έχω ιδέα...

Έτρεξα βιαστικά στο δωμάτιο χορού.
Κανείς.
Στο γυμναστήριο.
Άδειο.

Σκεφτικός, ανέβηκα κι άνοιγα τις πόρτες προσπαθώντας να τον βρω. Ποιό είχε διαλέξει άραγε;
Φυσικά και θα ήταν το τελευταίο δωμάτιο που θα έψαχνα...!

Απίστευτο! Ακόμα κοιμάται!

Τον πλησίασα.
Τον σκούντησα.

- Κάι! Ξύπνα! Μεσημέριασε!

Γύρισε θυμωμένος την πλάτη του και συνέχισε να κοιμάται.
Στέναξα κουρασμένα.

- Κάι! Φτάνει που κοιμήθηκες! Σήκω! Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας!

Προσπάθησα να τραβήξω το σκέπασμα και να τον κάνω να σηκωθεί.

Εκείνος όμως φάνηκε ενοχλημένος και θυμωμένος! Έτσι όπως γύρισε μπρούμυτα, αγκαλιάζοντας το μαξιλάρι, τίναξε επίτηδες το πόδι του για να με χτυπήσει και να με διώξει μακριά!

Κοίταξα το ταβάνι κλείνοντας τα μάτια και συγκρατώντας τον εαυτό μου. Γιατί έκανε σα μικρό παιδί;

Κάθισα δίπλα του στο κρεβάτι.

- Εσύ δε μου έλεγες ότι έχουμε πολλή δουλειά και καθόλου χρόνο;

Σηκώθηκε βαριεστημένα σα να τον τραβούσα με το ζόρι να δουλέψουμε στα κάτεργα!

Το βλέμμα του ήταν δολοφονικό. Το μαλλί του πετούσε προς όλες τις κατευθύνσεις.

- Αφού πρέπει να μαθαίνουμε μερικά πράγματα ο ένας για τον άλλο, να θυμάσαι το πρώτο και κυριώτερο για μένα: ΜΗ.ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ.ΝΑ.ΜΕ.ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ.ΟΤΑΝ.ΚΟΙΜΑΜΑΙ.ΑΚΟΜΑ. Εκτός κι αν θες να σε βρίσω ή να σε χτυπήσω.

THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now