🎤 Κεφάλαιο 14: Trauma 🎵

143 20 12
                                    

Κάι🎶

Έμεινα παγωμένος στο πάτωμα να την κοιτάζω στο σκοτάδι.

Έβλεπε εφιάλτη. Από τα λόγια της όμως κατάλαβα.

Τί έγινε ανάμεσά τους; Όταν τους πρωτοείδα μαζί, όλα φαίνονταν φυσιολογικά.

Το αναθεματισμένο μήνυμα του Τζέη σίγουρα πυροδότησε παλιές αναμνήσεις. Ήμουν θυμωμένος μαζί του. Πώς είναι δυνατόν να μη σκέφτηκε τις συνέπειες των πράξεών του;

Πλησίασα την Έλις και πιάνοντας πάλι το χέρι της, προσπάθησα να την ηρεμήσω και να την καθησυχάσω.

Όλο το βράδυ μου το πέρασα με ύπνο συνολικής διάρκειας 25 λεπτών, αφού κοιμόμουν για λίγα λεπτά και ξυπνούσα με τις αγωνιώδες κραυγές ή τα κλάματα της Έλις.

Το πρωί ήμουν ένα ζόμπι με μαύρους κύκλους. Η Έλις κοιμόταν κουρασμένη. Σηκώθηκα από το πάτωμα και βγήκα να πάω να κάνω ένα ζεστό μπάνιο μπας και ξεπιαστώ. Η καρδιά μου ήταν σφιγμένη από αυτή την κατάσταση.

Και μόνη η σκέψη του πόνου της Έλις, έκανε και τη δική μου καρδιά να πονάει. Μπορεί ως τώρα να πίστευα ότι ήταν μια τυχοδιώκτρια που κυνηγούσε το χρήμα και τη φήμη, αλλά νιώθω ότι η Έλις είναι διαφορετική. Δεν εμπιστεύομαι εύκολα τους άλλους. Δεν τους συμπαθώ γιατί είμαι κλειστός και ντροπαλός τύπος. Εδώ δεν μπορώ ν' αποδεχτώ εύκολα τους Κορεάτες, πόσο μάλλον τους ξένους. Αν δε νιώσω εγώ πρώτος άνετα με τον άλλον δεν πρόκειται να τον πλησιάσω, ούτε καν να τον κοιτάξω. Έτσι ένιωθα με την Έλις. Το ότι είναι άλλη εθνικότητα, ένιωθα ότι εκείνη θα με έβλεπε περίεργα ή ακόμα και υποτιμητικά. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι για κάποιον να ξεπεράσει τα δικά του στερεότυπα και ν' αποδεχτεί κάτι διαφορετικό. Επειδή εγώ ένιωθα έτσι, νόμιζα πως κι η Έλις ένιωθε το ίδιο. Δεν πίστεψα ότι πλησίασε τον αδερφό μου με καλό σκοπό, ή επειδή τον αγάπησε. Δεν μπορούσα να το αποδεχτώ. Το θεωρούσα αδύνατο, ακατόρθωτο, απίθανο.

Τώρα όμως...μετά από το χθεσινό βράδυ, ένιωσα κάτι μέσα μου ν' αλλάζει. Δεν προσποιούνταν. Δεν υποκρινόταν. Πονούσε για κάτι. Αν αυτό που άκουσα ήταν αλήθεια τότε...είναι πιο σοβαρό απ' όσο φαντάζομαι.

Ανησυχώ γι' αυτήν. Πρέπει να την κάνω να ξεχαστεί κι επίσης να επικοινωνήσω με κάποιον τρόπο με τον Τζέη.

Αφού ντύθηκα κι ετοιμάστηκα, είπα να χτυπήσω την πόρτα της Έλις, να δω πώς είναι, αν ξύπνησε.

Δεν απάντησε, οπότε υπέθεσα ότι ακόμα κοιμόταν.
Άνοιξα κι όντως ήταν ξαπλωμένη.

THE CHAIN SERIES, BOOK 2: "Origin" (Ολοκληρωμένη)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora