Bölüm şarkısı: Ebru şahin- Sen bir aysın
2 ay sonra
" Annecim! Babacım! Sizi çok özlediğimi söyleyerek sizin de canınızı sıkmayacağım. Güzel haberimi vermeye geldim yanınıza. Size verdiğim sözü tuttum. Kızınız artık mezun. Mezuniyetime gelme hayallerimiz vardı. Ben bu hayalimizi içimde yaşayacağım. Yine en güzel elbiseyi giyip prenses gibi olacağım annem. Kimseyle dans etmeyeceğim kıskanç babacım! Herşey bizim istediğimiz gibi olacak ama siz olmadan! Sizin Masalınız olarak kendi ayaklarım üstünde durup kendimi kimseye ezdirmeyeceğim.
Yanımda olamasınız bile hep kalbimdesiniz. Size layık olmak için elimden gelen herşeyi yapacağım. Söz veriyorum size. Böyle bir ailem olduğu için Gökhan ve Hasretin kızı olduğum için çok şanslıyım.
Şimdi gidip mezuniyet için hazırlanabilirim artık. Sizi çook seviyorum canım annem sizi hep seveceğim canım babam. "Mezarlıktan çıkıp taksiye bindim.Hemen havaalanına gidip uçağa bindim. Bir saatliğine de olsa Antalya'ya anne babamı ziyarete gelmiştim. Anons sesini duyunca hemen uçağa binip İzmire doğru yol aldım.
Uçak İzmir havaalanına indiğinde Balcayı daha fazla beklemeden kuaföre doğru yol aldım. Evet artık mezundum. Annemle babama da bu güzel haberi verdikten sonra içim rahat bir şekilde arkamı yaslandım. Bu iki ay içinde olanları düşündüm.
Karan hoca ile o olaydan sonra Alyaya verdiğim sözü tutup ona bakmaya devam ettim. Ev sahibi de o günden sonra gelmedi. Kirayı almak için telefon edip tatlı dille kira zamanının geldiğini hatırlatıyordu. Karan hocaylada hiç muhattap olmadım. Evde ve okulda yüzünü doğru dürüst görmedim bile. Zaten iki gün önce Alya'nın anne babası gelmişti. Onlar gelince benim gitmeme gerekte kalmamıştı. Kendilerini görmemiştim ama Hatice teyze beni arayıp 'Karan oğlum Nilayların geldiğini artık eve bakıcılık için gelmene gerek kalmadığını söyledi kızım' deyince bir daha gitmedim evlerine. Kurtulmuştum artık ondan. Ne hocamdı artık ne de patronum.
Telefonum çalınca hemen çantamdan çıkardım. Balca arıyordu.
" Geliyorum Balca. Taksideyim şimdi birazdan yanında olurum"
...
" İyiyim canım merak etme. Çok daha iyiyim"
...
" Tamam hadi geldiğimde konuşuruz"
Telefonu kapatıp çantama geri kaydum. Okuldan diplamoları almıştık. Akşama sadece mezuniyet balosu vardı. Taksi kuaförün önünde durunca ücreti ödeyip çıktım.
Balca kuaförün içinde birileriyle konuşuyordu. Daha fazla oyalanmadan içeri girdim. Hemen saçım ve makyajım yapıldı. Dağınık topuz salaş bir saç modeli ve hafif sade bşr makyajla doğal görüntümü bozmadım. Balca önceden aldığımız gece mavisi omuzları düşük hafif dekolteli uzun, yırtmaçlı elbiseyide kuaföre getirdiği için üzerimi burada değiştirdim. Kuaförfeki çalışanlar son dokunuşlarını yaparken sesizce bekliyordum. Balca' ya güveniyordum. Kendimi onların ellerine bıraktım.
"İşte bitti!"
Kadın çalışanın sesiyle oturduğum yerden kalkıp boy aynasının karşısına geçtim. Gerçekten de çok güzel olmuştum. Saçlarımın önünden bırakılan bir kaç saç tutamını gözlerimin önünden çekip Balca'ya döndüm.
"Nasıl olmuşum?"
" Efsane olmuşsun Masal! Ali'ye güvenemiyorum. Seni aç kurtarın içinde nasıl koruyacak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Bahar
ChickLitKaderimizi isimlerimiz mi belirliyor? Annem masal gibi hayatım olsun diye adımı MASAL koymuş. Bana sorma ihtimalleri olsaydı böyle bir hayat ister miydim acaba? Bütün masallar mutlu sonla mi bitiyordu? Benim masalım nasıl bitecekti? Peki annem ben...