Bölüm şarkısı: Mümin Sarıkaya- Ben Yoruldum Hayat8 sene öncesi
Arabamız aynı böyle karanlık ıssız bir yerde ters bir şekilde duruyordu. Içinden dumanlar çıkıyordu.
Annemle babam defalarca ugrasmama rağmen uyanmadilar alnimdan akan kanı, canimin acısını umursamayip arabadan yola fırlayan anne babamın yanına oturup dua ederek ambulansın gelmesini beklemistim. Babamın telefonundan aramıştım ama geç gelmişlerdi.
Ne kadar durdum ailemin başında hatırlamıyorum. Annemin ve babamın yüzünden kafasından akan kanları üstümdeki kazagim ve hirkamla durdurmaya çalışmistim. Defalarca seslendim bıkmadan usanmadan cevap alana kadar seslendim ama ne annemin nede babamın sesini duyamadım.
Nerden bilebilirdim onlarla en son piknik dönüşü konusacagimi. Böyle olacağını bilseydim gider miydim hiç pikniğe...Ambulans gelip yapacak biseyimiz yok ikisi de ölmüş dediler.
Benim anneme babama ölmüş dediler."Hayır hayır hayirrrr HAYIRRRRRR OLAMAZ ÖLEMEZLER HAYIRR HAYIRRRRR"
Annemle babam neden beni bırakıp gitsinler ki. Gitmezler. Gidemezler. Beni tutmaya çalışan görevliyi itip Daha çok ağlayarak yalvardim Allaha alma onları benden diye.
Görevliler annemle babami götürmeye başladıklarında ağlamalarim iyice artmıştı haykırdım onlara izin vermek istemedim ailemi benden almalarına.
"DOKUNMAYIN! BIRAKIN ANNEMİ! BIRAKIN BABAMI! DOKUNMAYIN"
Görevlilerden biri koluma iğne batirinca gözlerim kararmisti. Sesim gittikçe kısılımıştı
"Nolur almayın onları benden"
Gözlerimi hastahane odasında açmıştım. Yaşadıklarımın kabus olmasını diledim. Anneme babama seslendim ama kimse gelmedi yanıma. Yattığım yerden doğrulmaya çalışırken Balca ve ailesi geldi yanıma. Balca'nın gözleri kıpkırmızıydı. Onun o gözlerine baktığımda anladım kabus olmadığını. Balca bana koşarak sarıldı hıçkırarak ağlamaya başladım
"Gidemezler Balca beni birakip gidemezler. Yalnızlığı sevmem ben biliyorlar. Birşey yap ne olursun yanıma gelsinler. Özlerim onları ben dayanamam Balca annem babam olmadan yapamam ne olur geri getir onları nolur ya NOLUR!
ANNEEEE!
BABAAAA!
BIRAKMAYIN BENİ.
Gelin nolursunuz gelin annem gel artık babam gitmeyin benden! Korkuyorum yalnız bırakmayın beni"
Hemşirenın yine koluma iğne batırmasiyla gözlerim kapanmıştı.
Ertesi günü anne ve babama son kez veda etmek için çıktık hastaneden. Balca' nın anne babası Eylül teyzeyle Levent amca defin işlerini halletmişlerdi. Cenazeleri gömüp kuru baş sağlığı dileklerini kabul ettim en son Balca ve ailesiyle kalmıştık. Levent amcalar arabalarinin yanına gidip bizi beklemeye basladilar. Balca bana sarılıp
"Hadi veda et annenlere ileride seni bekliyor olacağız "Balca'ya sıkı sıkı sarılıp akan göz yaşlarımi umursamayıp
"Canım çok yanıyor Balca! Boğazımda bişey var yutkunamiyorum bile! Geçmiyo acısı ben dayanamıyorum dayanamam nasıl veda ederim aileme ben onlar benim herşeyim birakamam Balca burda nasıl bırakıp giderim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Bahar
Literatura FemininaKaderimizi isimlerimiz mi belirliyor? Annem masal gibi hayatım olsun diye adımı MASAL koymuş. Bana sorma ihtimalleri olsaydı böyle bir hayat ister miydim acaba? Bütün masallar mutlu sonla mi bitiyordu? Benim masalım nasıl bitecekti? Peki annem ben...