Tam karşımda bana kitlenmiş gözlerimin içine bakıyor. Tam karşısındayım ona kitlendim gözlerinin içine bakıyorum.
Hani bazı anlar vardır sadece karşındaki ya da yanındaki kişiye kitlenirsin gözlerini ondan almak için uğraşırsın ama alamazsın. İşte ben şu an tam o konumdayım. Aşık olduğum kişi tam karşımda, elinde mikrofonu tutmuş o kadar kişi arasından bir tek bana bakarak bütün gözleri üstümüze kitlemişti. Gözlerini ondan almak için çabaladım ama yapamadım. Sanki uzun zamandır bu anı bekliyormuş gibiydim.
Berke restoranın giriş kısmında olan sahneye çıkmıştı. Ona bakarken bir anda ışıklar söndü ve daha önce hiç duymadığım bir şarkı çalmaya başladı. Berke şarkıyı söylemeye başladı. O kendini ritime kaptırırken ben de kendimi daha çok ona kaptırıyordum. Şarkının sözlerini gözümün içine baka baka söylüyordu.
Ruhum biraz Boğaziçi
İki yakam hiç birleşmedi
Kalbimde bir İstanbul var
İstanbul da sensin
Bana resmen 'kalbimdeki İstanbul sensin' diyordu. Şarkının sözlerine kulak verdikçe kendimi daha çok Berke'ye kaptırdığımı fark ettim.
Bir yanım siyah, bir yanım beyaz
Denizlerle çevrili
Ama ne mümkün anlamak
İstanbul'u sensiz
İstanbul'u sensiz
(TNK-Ruhum Boğaziçi)
Alkış sesleri, ıslıklar, bağırışlar ve ben. Şarkı bitmişti ama ben hala daha ona bakıyordum.
"Sena senin yerinde olsaydım şu an Berke'ye koşarak sarılmıştım."
Zeynep'in kulağıma doğru fısıldamasıyla gözlerimi Berke'den ayırabildim.
"Koşmayı bırak ben şu an cümle dahi kuramıyorum Zeynep."
Gözlerimi tekrardan sahneye döndürdüğümde Gizem hocanın da Berke'nin yanında durduğunu gördüm. Mikrofonu Berke'nin elinden aldı ve konuşmaya başladı.
"Hepinize afiyet olsun çocuklar. Öncelikle Berke arkadaşınızı bu özgüveninden dolayı kutluyorum. Karaoke fikrini bize sunan Berkeydi. Bizim de hoşumuza gitti ve böyle bir platform hazırladık. İlk şarkıyı kendisi söylemek istedi biz de onu kırmadık. Saat daha erken bu yüzden şarkı söylemek isteyen öğrenciler varsa zevkle hepinizi dinleriz."
Bu fikrin Berke'den çıkması beni ayrıca etkilemişti. Müziğe aşırı derece de zaafım vardı. Hala daha şokta olmasam şarkı söylemek için sahneye atlamıştım bile.
Berke, Gizem hoca konuşmasını bitirdikten sonra kulağına bir şeyler fısıldayıp oturmuş olduğumuz masaya doğru gelmeye başladı. Bana her yaklaştığında kalbimin atış hızının daha çok arttığını fark ettim.
"Zeynep geliyor bu!"
"Sena bu dediğin sevgilin bilmem farkında mısın?"
"Zeynep ben nasıl bakıcam suratına utanırım." dedim ve yanımda birisinin durduğunu hissettim.
"Sena."
Aradığınız Sena'ya şu anda ulaşılamıyor.
"E...efendim Berke."
"Hadi gidiyoruz." dedi ve kolumdan tutup beni masadan kaldırdı.
"Berke ne oluyor?"
"Bir kere de soru sormadan gel benimle!" dedi ve adımlarını hızlandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal Göz (Tamamlandı)
Teen FictionAşkın gözünüzü kör ettiğine şahit oldunuz mu ? Aşık olduğunuz için ailenizi , arkadaşlarınızı, hayatınızı kaybettiniz mi ? Saplantılı aşkın nasıl hastalık boyutuna dönüştüğüne şahit olmaya hazır mısınız? "Gözlerini gördüm ve başladı hikayem"