6.Bölüm:Cenk

43 11 12
                                    

"Sena yemek hazır."

Annemin sesiyle uzanmış olduğumun yerden doğruldum.

"Ben yemek yemeyeceğim. Size afiyet olsun anne."

"Kızım neden gelmiyorsun?"

"İştahım yok anne."

"Hasta mısın?"

"Yok değilim. Biraz dışarıya çıkıp hava alsam iyi olur."

"Sena saat 8 e geliyor. Nereye gideceksin?"

"Evin etrafında olucam anne merak etme."

"Sadece 10 dakika dolaş gel."

"Tamam annecim."

Annem odamdan çıktıktan sonra üzerime hemen ince bir ceket geçirdim. Artık zamanı gelmişti. O notu yazan her kimse ağzının payını verecektim. Telefonumu da alıp evden dışarıya çıktım. Parka doğru yürümeye başladım. Köşede boş duran banka oturdum ve beklemeye başladım. Saate bakmak için telefonumu açmaya yeltendiğimde omzuma dokunan el ile hızlıca arkamı döndüm ve donakaldım.

"Cenk!"

"Sena nasılsın?"

"Seni görene kadar iyiydim."

"Bakıyorum yine modundasın." diyerek sırıttı. Sabrımın son damlalarındaydım.

"O notu yazan sen miydin?"

"Evet."

"Ne istiyorsun Cenk!"

"Beni dinlemeni" dedi ve yanıma doğru yaklaştı.

"Evimi nereden biliyorsun da beni arka sokağımızdaki parka çağırdın?" dedim. Artık öfkemi kontrol edemiyordum.

"İlk başta sakin ol ve şuraya otur. Sana her şeyi açıklayacağım."

"Acele etsen iyi olur."

"Bak Sena Berke'nin ne kadar tehlikeli bir insan olduğunu bilmiyorsun."

"Sana ne Berke'den Cenk!"

"Sena, Berke katil!"

Duyduğum cümleyle sadece Cenk'in suratına doğru bakakaldım.

" Cenk sen benim karşıma geçmiş ne saçmalıyorsun ya! Seni artık dinlemek istemiyorum. Bir daha ne benim ne Berke'nin karşına çıkma." Diyerek bağırdım ve arkamı dönüp ilerlemeye başladım.

"Babasını öldürdü"

"NE!"

Tekrardan Cenk'e doğru döndüm ve yanına doğru ilerlemeye başladım. Beni kolumdan tuttu ve banka oturtturdu.

"Sena sadece beni dinle sana her şeyi açıklayacağım ama sana bunları benim söylediğimi Cenk'e söylemeyeceksin."

Sadece başımla onaylamakla yetindim.

"Öncelikle sizin evi biliyorum çünkü okul çıkışında seni takip ettim. Konuya dönmek istiyorum. Biz Berke ile çocukluk arkadaşıyız. Ailelerimiz hep beraberlerdi. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Bundan 2 sene önce bir gün Berkelerin evine oyun oynamaya gidiyordum. Evlerinin önüne geldiğimde evin içinden bağırış sesleri geliyordu. Evlerinin önünde beklemeye karar verdim. Bir süre sonra kapı açıldı ve Berke'nin babası koşarak dışarıya çıktı. Hemen arkasından Berke elinde bir bıçakla koşarak babasını bıçakladı. Ben o sırada ağacın arkasındaydım ve yaptığım tek şey şok içinde olanları izlemekti. Daha sonra Esma teyze yüzü morarmış bir şekilde ağlayarak dışarıya çıktı. Berke'nin elindeki bıçağı aldı ve Ahmet amcayı sürükleyerek Berke ile beraber evin içine soktu. Esma teyze Berke'nin işlemiş olduğu cinayeti kimseye bahsetmedi. Cesedi arka bahçeye tek başına gömdü. Ben oradan hızlıca uzaklaştım ve bunca yıl kimseye bundan bahsetmedim. O günden sonra Berke çok değişti. Her gün başka kızlarla takılıyordu ve onlara psikolojik baskı uyguluyordu. İstediği bir şey olmayınca etrafındakileri kırıp dökmeye başladı. Ben bu süreçte olanlardan haberim yokmuş gibi onun yanında oldum. Eğer birisine bahsetseydim benim de başım yanacaktı bu yüzden kimseye de bir şey söylemedim. Bu olaylardan yaklaşık 1 yıl sonra Asya ile sevgili oldum ama hesaba katmadığım bir şey vardı o da en yakın arkadaşımın kız kardeşi olmasıydı. Asya'nın bu olanlardan haberi yoktu. Babasını helikopterle başka şehire giderken kaza yapıp kaybolduğunu sanıyordu. Her şeyi bildiğim için Asya'nın suratına bakamıyordum. İlişkimizin 2. Ayında Asya'nın en yakın arkadaşı bana benden hoşlandığını söyledi ve beni öptü. O sıra da Asya bizi gördü. Bu olayın üzerine toparlanması çok zor oldu ve benim de Berke ile aram gitgide açıldı. Şimdi sen bana soracaksın o şaşkın gözlerinle bundan kimseye bahsetmemişken bana neden bahsediyorsun diye. Bak Sena Berke çok kızla beraber oldu ve neredeyse hepsini aldattı. Bunlar yetmezmiş gibi karşısındaki ona istediğini vermeyince deliye döndü. Berke'nin tedavi olması lazım ve ben artık bir kıza daha zarar vermesini istemiyorum. Sana bunları tüm iyi niyetimle anlattım. Berke iyi değil ve sana da zarar verecek Sena. Berke'den uzak durman gerek."

Bal Göz (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin