Merhaba, ben Dark Angel. İkinci yazılmaya başlanmış one shot kitabına hoşgeldiniz. Yeni farklı kurgularla karşınızdayım
-daha doğrusu karşınızdayız.Hesabımı paylaştığım Dead Man'i artık hepiniz biliyor olmalısınız. Aralarda one shot hikaye yazacak. Onun yazdığı hikayelerle benim yazdığım hikayelerin sonunda lakaplarımız yazılı olacak. Kim yazdı oradan anlarsınız.
Ben buraya klasik uyarı olarak, 'bölümde smut vardır' cümlesini (Artık sadece cinsellik ya da +18 yazısı görünecektir) yeniden kurarak sahneden çekilip kitaptaki ilk bölümün yayınlanma onurunu Dead Man'e bırakıyorum.
İyi okumalar...
***
Herşeyin sıradan olduğu sakin bir günde, büyük fotoğraf stüdyosunda birinin sinirli bağırışı yankılandığında Clint bir köşede özellikle favorisi olan salatalık turşulu karışık malzemeli sandviçini kemirmekle meşguldü. Bağıran kişinin kim olduğunu bildiği için sakince bakışlarını o tarafa çevirdi.
Güneş gözlüklü, şık takım elbisesi içinde olan patronu ve buranın sahibi ünlü fotoğrafçı Tony Stark, gelen modeli beğenmemiş, istediği gibi olmadığını belirtmiş ve sinirini yardımcısı Natasha'dan çıkarmıştı. Yok daha tam çıkaramamıştı. Hâlâ çıkarıyordu.
Sandviçinden bir ısırık daha alıp çiğnerken sıkılmasını engelleyecek bu manzarayı izledi. Karşılıklı kurdukları tartışmalı diyaloglar onların sinirlerini bozarken, Clint için öğlen yemeği arası eğlencesi oluyordu.
Natasha kollarını göğsünün üzerinde kavuşturmuş, bir ayağını tempoyla yere vurarak sabretmeye çalışıyor ve aynı zamanda gözlerini deviriyordu. Patronunun bitip tükenmek bilmeyen mızmız çocuk tavırları her zamanki gibi canını sıkıyordu.
"Tony, sakin olur musun?" Burnundan duman çıkarmaya başladın."
Tony ellerini saçlarından geçirdi. "Ben sakinim zaten. Sakinim..."
"Emin mi-"
"Sana sakinim dedim!!!!"
"Bağırma bana!!!"
"Sen neden bağırıyorsun?!! Bağırırım tâbi. Size sarışın, mavi gözlü, yapılı, seksi, insanın içini yakıp kavuracak, resmine bir kere bakınca bile mahrem yerlerini harekete geçirecek bir model lazım dedim. Neden bulamıyorsun?!"
Natasha derin bir iç çekti. "Mitolojik tanrı aradığımızı bilmiyordum. Tanrı aşkına! Burada iç çamaşırı modeli fotoğrafları çekeceğiz. Porno dergisi için kapak fotoğrafı değil. Senin derdin ne?!!"
"Ben işimi ciddiye alan biriyim. İç çamaşırı sadece mahrem yerimizi kapatmaz. Siz bayanlar gibi biz erkekleri de seksi gösterir. Uzun paçalı don giydiğimi bir düşünsene mesela... Ahh... Sanırım ben düşündüm bile. Gidip kafama sıkmak istiyorum."
"Senin yüzünden lânet iç çamaşırı reklamı için bizden fotoğraf çekimi yapmamızı isteyen adamlara etmediğim küfür kalmadı. Neden her fotoğraf çekiminde bana kan kusturuyorsun?"
Tony sırıttı. "Tatlım bunu gerçekten istesem çoktan yapmıştım. Ayrıca ben bu sayede Dünyanın en çok aranan fotoğraf sanatçısıyım. Her alanda çektiğim fotoğraflarımla ödül aldım. Ben en mükemmel kişiyim. Ve insanlar benden her zaman daha mükemmel işler başarmamı bekler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG 2(Stony,Stucky,Thorki)
Fanfiction"One shot is coming" hikayesinin 2. Kitabıdır. Farklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleridir. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B