MUCİTLERİN KAPIŞMASI~(THORKİ)

608 50 89
                                    


EvgeniyeStark bu bölüm sana ithaf edilmiştir.

Loki'nin bu bölümdeki görüntüsü tam olarak medyadaki gibidir. Thor'u istediğiniz şekilde kısa ya da uzun saçlı hayal edebilirsiniz.

Bölüm eski bir zaman diliminden.

Bölümde +18'li bir sahne bulunmakta. Uyarı noktasına gelince isteyen atlar.

***

"Lânet olsun! Barton! Buraya gel hemen!"

Yardımcısı olan adamı koşarak gelmiş önünde durmuştu. Nefes nefese konuştu. "Buyrun efendi Loki. Sorun nedir?"

Parmaklarını siyah saçlarında dolaştırıp sinirle ayağını sehpaya vurdu. Canı yansa da pek belli etmedi. "Sorun ne mi? Tâbi ki Tony Stark! Bir mucit olarak meslektaşımı bir türlü geçemiyorum. Sağlam bir plana ihtiyacım var. O küçük beynini bir çalıştır bakayım belki güzel bir şeyler çıkar."

"Ama efendim, Stark gerçekten inanılmaz şeyler yapıyor. Sanki bu zamana ait olmayan şeyler."

"Oldu olacak yıldızlardan geldi de."

"Aslında bu mümkün olabilir efendim. Yani o zekâ düzeyi-

"Sus! Stark'ı bana övdüğünün farkında mısın ahmak! Sen kimin yardımcısısın!"

Clint bakışlarını yere doğru çevirip belli belirsiz mırıldandı. "Ne yazık ki sizin."

"Ne dedin?"

"İnsanlara ihtiyacı olabilecek bir şey verirseniz belki de Tony Stark'ı geçersiniz efendim. Anca rüyanızda görürsünüz."

Son söylediği cümleyi tam duyamayan Loki kaşlarını çattı. İyi bir şey demediği kesindi. Şu hayatta yardımcısına bile güvenemiyordu.

"Peki sevgili dâhi, bunu hangi bütçeyle yapmamı bekliyorsun? Zengin bir asilzadeyi ayartmadan bunu yapamam."

Clint tam ağzını açıp bir şey diyecekken Loki elini onun ağzına kapadı. "Güzel fikir aslında. Bana bütçe belirleyecek bir soylu bulmam yeterli olacak. Böylece sınırsız icat yapabileceğim ve Stark'ı yeneceğim. Hah ha hah hah ha ha haaa..." (O son gülüş kısmı pek olmadı ama siz hayalinizde canlandırmışsınızdır.)

El ağzından çekilince Clint efendisinin kötü adam gülüşünü bir kez daha duyup yüzünü buruşturdu. "Sanki Victor Frankenstein'a hizmet ediyorum. Bu adam beni korkutuyor."

Kötü kahkahalarıyla meşgul olan Loki onu duymamıştı. Zihni kurnaz planlar tasarlamakla o kadar meşguldü ki dış dünyaya karşı kulakları tıkanmıştı.

***

Birkaç gün boyuna yaptığı bir araştırma sonucu Dük Thor Odinson'u avı olarak seçti. Bulundukları ülkenin en zengini ve krala yakınlığı olan en yüksek mevki sahibiydi. Bir erkekte olsa ondan alacağı para desteğinin sonu gelmezdi. Zaten bunu düşünerek yola çıktı. Bir gece için onu yatağa atsa unutulmazı olabilirdi. Tehdit etmekte bir seçenek olurdu ama öylesine zengin ve soylu bir adamı yıkamazdı. Bu yüzden tehdit unsurunu şimdiden aklından çıkardı.

ONE SHOT İS COMİNG 2(Stony,Stucky,Thorki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin