Bölümü Artemishe 'ya ithaf ediyorum.
Benden Olimpos ve Asgard tanrılarını birleştiren bir hikaye istemişti. Gerçi tam olarak isteklerini yerine getirememiş olabilirim ama umarım beğenir.
Aslında hem Thorki hem Stucky olacaktı ama azıcık Thorki çoğunluk Stucky yaptım. Bir de istekte bulunan arkadaşların çoğunluğu Thorki dedi diye böyle yazdım. Stucky ve Stony'cilere yazık yahu. 😆
Medya: Apollon, güneş tanrısı.
Keyifli okumalar.
***
Siyah saçlarının üzerinde dolanan eli, parlak tutamları okşarken parmakları arasından kayıp gidiyordu ve bu küçücük temas bile onda inanılmaz etkiler bırakıyordu.
"Olimpos tanrıları ve insanlar arasındaki bağı sağlarken hiç düşünmezdim bir insana âşık olmayı."dedi tanrı olan.
"Öyle güzel şarkı söylüyorsun ki bütün ömrüm boyunca seni dinleyebilirim."
Siyah saçlı insanın eli hayatı boyunca gördüğü en mükemmel vücudun üzerinde dolaştı. Bu kadar muhteşem bir varlığın aşkını kazanmak için nasıl bir iyilik yapmıştı?
"Seni seviyorum ve herşeyimi sana adıyorum."
Güneş kadar parlak saçları olan tanrı gülümsedi. "Güneş gökyüzünde olduğu ve hiç sönmediği sürece her zaman seni izliyor olacağım. Bu kısa insan hayatında seni yanıma almayı başaramazsam, söz veriyorum seni yeniden hayata döndüreceğim. Beni asla unutma. Ve seni bulmamı bekle sevgilim..."
Günümüz zamanları
"Bucky! Hey! Bucky uyansana oğlum ya!"
Gözlerini açarken huysuz mırıltılar çıkarmıştı. Bu tarz rüyalar görürken kesintiye uğratılması, sevdiği bir filmin yarıda kalması gibi bir hisse neden oluyordu.
"Ne var Sam?"
Aynı evi paylaşığı çocukluk arkadaşı onun omzunu tutarak sarstı. "Açsana gözlerini. İş görüşmesine geç kalıyorsun adamım. Dün gece bok mu vardı da o kadar üzüm şarabını içtin?"
Onun elini iterken yataktan kalktı. Biri başını beceriyormuş gibi inanılmaz bir zonklama gözlerini kapatıp acıyla inlemesine sebep oldu.
"Lütfen sus Sam. Başım ortadan ikiye yarılacak sanki."
Sam güldü. "Bu hâlde iş görüşmesine nasıl gideceksin peki?"
"Ne bileyim ben! Bir duş alıp ağrı kesiciyi hem ağzımdan hem de götümden alırsam geçer belki."
Bu Sam'in daha gürültülü gülmesine sebep olmuştu. "Hem ağzınla hem götünle içtiğini bilmiyordum. Ben kahvaltıyı hazırladım. Ağrı kesici de masanın üzerinde. İşe geç kalmadan gideyim. Sana bol şans."
Umarsızca elini sallayarak onu kışkışladı. Sallana sallana banyoya girerken aklında dün gece gördüğü rüya vardı. Nedense o sarı saçlı, mükemmel vücutlu adamı hep rüyalarında görse de bir türlü yüzünü göremiyordu. Rüyasında yukarıda parlayan güneş ışığı buna engel oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG 2(Stony,Stucky,Thorki)
Fanfic"One shot is coming" hikayesinin 2. Kitabıdır. Farklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleridir. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B