Herşey o gün başladı. Arkadaşımla birlikte katıldığım o kıyafet balosunda tanıştığım yabancı adamla hayatım değişti. Ben artık eski ben olamam.***
Üniversiteyi yeni bitirmiş ve kendime güzel bir masa başı işi bulmuştum. Sıradan ve belki de sıkıcı bir iş olabilirdi ama açıkçası bu pek umrumda değildi. Tek başıma hayata tutunmuş ve alnımın akıyla her tür zorluğun üstesinden gelmiştim.
Bilgisayarımdaki grafiği düzenlerken yanımdaki masada çalışan arkadaşım kısık sesle bana seslendi. İş saatinde konuşmayı pek sevmesemde dönüp ona baktım. Yüzünde hafif bir heyecan gizliydi.
Acaba ne oldu?
"Bu akşam için bir planın var mı Loki?"
Omuz silktim. "Beni bilirsin Darcy. Ben eğlence adamı değilim. Yani yapacağım tek plan eve gidip film izlemek olur."
Darcy'nin gözlerini devirdiğini görünce bir iç çektim. Ben onlar gibi değildim işte.
"Loki... Bu akşam bir kıyafet balosu düzenleniyor. Bana eşlik eder misin? Biliyorsun ki konuştuğum pek fazla kişi yok. Ve ben gece tek başıma eve dönmekten korkuyorum. Lütfen."
Kıyafet balosu mu? Öyle şeyler hiç bir zaman ilgimi çekmemişti. Yıllardır dipleri görmenin getirisi olmalıydı bu. Ve o gece mi demişti? Ben gece sokakta yürümeyi sevmezdim. Hatta evden çıkmak dahi istemezdim. Bunun sebebi de çok derinlerde olan yaralarımda saklıydı.
"Darcy... Ben bu tarz şeyleri sevmem."
"Lütfeennn... Benim için. Dostluğumuz için."
Derin bir iç çekip önüme dönerken sonradan pişman olacağımı bilsem de cevap verdim. "Tamam ama benim balo için uygun bir kostümüm yok."
Darcy sevinçle el çırptı. "Merak etme bende abimin cadılar bayramı kostümü var. Akşam çıkışta benim eve gideriz. Orada hazırlanırsın. Çok teşekkür ederim."
Kaçış yoktu. Belki de tek arkadaşım olan Darcy'i mutlu etmek için bunu yapacaktım.
***
Üzerine giydiği yeşilin tonlarındaki kıyafeti boy aynasına bakarak incelerken yüzünü buruşturdu. Kıyafet üzerine tam oturmuş olsa da hoşuna gitmemişti. Hele gömleğinin önündeki o tuhaf şeyler. Kaçıncı çağı anlatıyordu bu böyle?
"Loki! Hazır mısın?"
Kalçalarını kapatan yeşil ceketi de giyip elinde siyah maske ile aşağıya indi. Darcy'i iyilik perisi kılığında görmeyi beklememişti ama nedense beyaz kıyafet ve kanatlar yakışmıştı.
"Çok sevimli olmuşsun Darcy."
Kızın içtenlikle gülümsediğini görünce o da tebessüm etti. Birlikte onun abisinin arabasına bindiler. Gidecekleri yer ormanın içinde olacağı için Darcy arabayı ödünç almıştı.
Büyük malikanenin bulunduğu yere yaklaşana kadar Loki kendini rahat hissetmişti ama araçtan inip büyük kapıya doğru yürürken vücudu gerildi. Koluna girmiş olan Darcy ile içeriye adımını attığında orkestranın çaldığı sakin müzik kulaklarını doldurdu. Bu her ne kadar rahatlatıcı olsa da insanların aralarında konuşmaları yüzünden çıkan uğultu da bir o kadar sinir bozucuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG 2(Stony,Stucky,Thorki)
Fanfic"One shot is coming" hikayesinin 2. Kitabıdır. Farklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleridir. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B