YusufCnr08 'e ithafen...
***
Bu hikâyede preserum Steve'imiz vardır. Şu küçük vücutlu, sevimli civciv olandan hani. Yaşı küçük değil. Boyu sizi yanıltmasın.
Ayrıca bölümümüzde bdsm tadında sert seks sahnesi olabilir. O noktada uyarı vereceğim ama tâbi ki de sizin atlamayacağınız kesin. Yine de rahatsız olacağını düşünen bu bölümü hiç okumasın.
***
Gizli numara
Onun sana dokunmasına
izin vermesen iyi olacak.Steve
Seni dinlememi istiyorsan
önce kim olduğunu söyle?Gizli numara
Daha önce senin sahibin
olan kişi olduğumu
söylemiştim.Steve
Bu bir tür şakaysa hiç komik
değil artık.Gizli numara
Ben ciddiyim. Şimdi söyle
o yanındaki adama, sana
dokunmayı kessin. Hem de
hemen!Steve
Bu seni ilgilendirmez.
Beni rahat bırak!Gizli numara
Benden asla yapmayacağım
şeyi isteme boşuna. Seni asla bırakmayacağım. Benden kurtulamazsın. Şimdi derin
bir nefes alıp ver ve o adamı yanından yolla. Tâbi daha
kötüsünün olmasını
istemiyorsan.Steve farkında olmadan onun dediğini yaparak derin bir nefes alıp verdi. Tam bir yıldır bu gizli numaradan mesajlar alıyor, ondan bir türlü kurtulamıyordu. Bunun için polise bile gitmişti ama nedense ne numarayı bulabilmişler ne de sapığın yerini tespit edebilmişlerdi.
Keşke sadece telefondan rahatsız etseydi ama öyle olmuyordu. Kendini sahibi olarak tanımlayan bu sapık, evinin kilidini ve anahtarını ne kadar değiştirirse değiştirsin içeriye girmeyi başarıyordu. Bunu mutlaka o uykudayken yapıyordu. Geceleri bu yüzden ceza gibiydi. Çünkü uykudayken onun kendisine ne yapacağını kestiremiyordu. Tedirginliği yüzünden adam akıllı da uykusunu alamıyordu.
Yanındaki adama dönüp "Sizinle ilgilenmiyorum bayım. Lütfen beni yalnız bırakın."dedi.
Adam aşırı inatçı çıkmıştı ve sarkıntılık etmekten hiç çekinmedi. Elini onun bacağının iç kısmına doğru yerleştirip yukarıya doğru sürükledi. "Güzel bir an yaşamak istemez miydin bebek surat?"
Etrafına kısaca bir göz attıktan sonra adamın elini tutup itti. "İlgimi çekmiyorsunuz."
"Çok şey kaçırıyorsun ama sen bilirsin."
Adam yanından kalkıp bardaki insanların arasına karıştığında sonunda önümdeki içki bardağı ile yalnız kalabilmişti.
"Size eşlik edebilir miyim?"
Başını çevirip konuşan başka bir yabancıya baktı. Yanına gelmiş olan kaslı ve yakışıklı adam dikkatini çekmişti. Onun gibi bir vücuda sahip olmak için gitmediği spor salonu kalmamıştı ama nafileydi. Vücudunda minicik kaslardan daha fazlası olmuyordu. Bu yüzden boş vaktini spora harcamak yerine tiyatrolara, sinemalara gidiyor, müzeleri geziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG 2(Stony,Stucky,Thorki)
Fanfiction"One shot is coming" hikayesinin 2. Kitabıdır. Farklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleridir. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B