Yavaş yavaş istek bölümlerinizi atmaya başlayacağım. Dead Man bana zaman vermek için şimdiye kadar bölüm atsa da açıkçası henüz bitiremedim. Boş vakit ve ilham buldukça yazıyorum. Umarım uzun bekleyiş istek bölüm yazmamı isteyen arkadaşları yıldırmaz. Anlayışınız için teşekkür ederim.
***
Bölümü alosingwitch 'e ithaf ediyorum.
Bölümde cinsellikle ilgili içerikler yer almaktadır. +18 yani
Not: Hikaye geçmiş bir zamanda geçiyor.
***
"Bir varmış bir yokmuş, bir zamanlar yeşil bir ormanın, ve çayırların çevrelediği, güldür güldür akan çağlayanların bulunduğu bir yer varmış. Güzelliğini yağmur tanrısına borçlularmış. Onun düzenli yağdırdığı yağmurlar sayesinde ekinler suya doyuyormuş, hayvanlar en lezzetli otlaklarda karınlarını doyuruyormuş. Halk bu sayede ne aç ne de susuz kalıyormuş.
Bu yağmur tanrısı çok cömert bir yüreğe sahipmiş. Halkı uzaktan izlerken onları mutlu gördükçe kendisi de mutlu olurmuş.
Bir gün gözleri kralın kızına takıldığında sadece onu istemiş. Her şeyi vermeye de razıymış. Yine de kendini kıza çirkin bir adam gibi göstererek onu test etmek istemiş. Yağmur tanrısı olduğunu söyleyerek eşi olmasını teklif etmiş. Ay parçası gibi güzel yüzü olan kız o kadar kibirliymiş ki bulutların üzerinde yaşamak cazip gelse de bu çirkin suratına bir ömür boyu katlanamayacağını söyleyip onu kendine yakıştıramamış ve reddetmiş.
Kızın bu düşüncesini duyan yağmur tanrısı prensesin dışarıdan bakıldığında temiz bir su gibi göründüğünü ama içinin çamur dolu olduğunu söyleyip gitmiş.
O günden sonra yağmur bir daha yağmaz olmuş. Ekinler kurumaya yüz tutmuş, hayat kaynakları olan su azalmaya başlamış.
Kral kızının yaptığı çirkin bu davranışı nasıl telafi edeceğini düşünürken aklına müthiş bir fikir gelmiş. Madem dışı su gibi ama içi çamur gibi olan kızını sevmemişti. O zaman içi su gibi olan masum bir köylüyü ona adardı. Hem böylece öfkesi de dinmiş olurdu.
İşte o masum köylü için masal böyle başlamış..."
***
Üzerinde rünlerin yazdığı eski kayalardan oluşan çemberin içine masum köylü Loki'yi yerleştirmişlerdi. Kralın sözlerini duyunca ülkenin felakete doğru sürüklenme sebebini öğrenmişti ve bunun için yapabileceği tek şeyin halkı için kendini feda etmek olduğunun bilincine varmıştı.
Kralın dediğine göre yağmur tanrısı çok çirkin biriymiş ve onun dış görünüşüne karşı kesinlikle bir hakaret edilmemeliymiş.
Bunları söylemesine hiç gerek yoktu. Çünkü Loki zaten asla kimseyi dış görünüşüne göre yargılamazdı. Hatta en yakın arkadaşı kamburu olan topal bir adamdı ve belki de yokluğunda gözyaşı dökecek tek kişiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG 2(Stony,Stucky,Thorki)
Fanfiction"One shot is coming" hikayesinin 2. Kitabıdır. Farklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleridir. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B