bluescallion bu bölümü sana ithaf ediyorum.
Bölümde +18 yaş içerik vardır.
***
"Sen işe yaramaz birisin!"
"Elinden tek gelen resim yapmak!"
"Sokaklarda çalışıp para kazanan insanlar gibi olacaksın!"
"Komşumuzun oğlu mimarlık bölümünü kazandı. Arkadaşımın kızı doktor oldu. Senin elin anca fırça tutsun."
"Resim yaparken rahatlıyormuş. Peh!"
"Senden utanç duyuyorum. Bir erkeği sevmekte ne? Ayrılacaksın! Yoksa seni gebertirim!"
"Keşke benim oğlum olmasaydın. Senden utanıyorum..."
Steve gözlerini açtığında her zamanki gibi yanakları gözyaşı içinde uyandığını fark etmişti. Ölü olan babasının sözleri zihninden hiç çıkmıyor, orada tekrarlayarak işkence ediyordu. Bir baba oğluna bu kadar nefret besler miydi?
Her ne kadar kurduğu alarmın saatine daha bir saat olsa da tekrar yatmak istemeyecek kadar bunalmıştı. Yataktan kalkıp banyoya gitti. Ilık bir duş, sıcak bir kahve ve güzel bir kahvaltının iyi gelmeyeceği bir şey yoktu.
Bir saat içinde gerçekten de vücudu yaptığı rutin ile rahatlamıştı. Evden çıkarken daha iyi bir ruh hâlinde olsa da gün içinde değişeceğini adı gibi biliyordu.
Kendisi bir üniversitede resim öğretmenliği yapıyordu. Mesleğiyle gurur duyuyordu. Hem de her ne kadar ölmüş olan babası resim yapmanın boş iş olduğunu söylese de. Bu hayatta memnun olduğu tek şey işiydi.
Aşk hayatı yoktu. Sadece bazı tek gecelik ilişkileri olmuştu. Ama kimse buzdan dağlarla çevrili kalbine henüz erişememişti.
Bir tek bu hayatta sevgi beslediği biricik annesi vardı. Babasından gördüğü zulümleri bizzat deneyimlerken hep yanında durmuştu. Bazı zamanlar babasının kendisine atacağı tokadı araya giren annesi yerdi. Hem sevgi dolu hem fedakâr bir anneydi.
Kimseye kötülüğü dokunmamış olsa da hayat yüzüne gülmemişti. Annesinin 4. evre kan kanseri vardı. Ve doktorların önerisi üzerine yakın zamanda onu hastaneye yatırmıştı. Doktorla yalnız konuştuğu zaman hastalığın iyileşemeyecek boyutlara gelene kadar ilerlediğini öğrendiğinde Dünya'sı başına yıkılmıştı. Doktor tedavi için geç kalındığını, sadece ölüm zamanı gelene kadar acılarını azaltmak için bir şeyler yapabildiklerini söylemişti. Bu haber Steve'i her ne kadar yıkıntıya uğratsa da annesine belli etmeden güçlüymüş gibi rol yapıyordu.
Okuldaki birkaç öğretmen arkadaşı dışında çevresinde pek kimse yoktu ve zaten istemiyordu da. Öğrencilik hayatı boyunca popüler olmamıştı. Aslında bunun için elinde imkânı vardı ama hiç bir hamle de bulunmamıştı.
Okulun koridorunda yürürken yanına gelen fizik öğretmenine baktı. Tony Stark bu okulun en gözde öğretmenlerindendi. Okul dışında da çevresi genişti ve yaşamanın ne demek olduğunu dibine kadar bilen biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG 2(Stony,Stucky,Thorki)
Fanfiction"One shot is coming" hikayesinin 2. Kitabıdır. Farklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleridir. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B