İlhamımın gidip gelmesi hava gibi değişken. Sanırım wattpad artık eskisi gibi içimi ısıtmadığı için böyleyim. Ara ara bölüm gelir. Affedin beni canlarım.Bu hikayemizde New york uzaylı saldırısı sonrası, Loki'nin Odin'in karşısına çıkarıldıktan sonrasını değişik bir şekilde ele aldım.
Medyadaki Loki'miz Odin'e yapıyor o hareketi içten içe. 'Hıhh al sana. Nasıl da aldım oğlunu. Ya Asgard'ı vereceksin. Ya da ben almasını bilirim böyle.' der gibi. 😂
Hadi bakalım iyi okumalar size.
+
"Onu götür Thor! Gözüm görmesin! Yoksa annenle seni dinlemem öldürürüm!"
Thor kral Odin'in önünde eğilerek saygısını gösterdi. "Teşekkürler ulu baba. Size söz veriyorum kardeşimi Asgard'a layık bir prense dönüştüreceğim."
Frigga gülümseyerek oğluna baktı. Onun desteği sayesinde işlediği suçlardan sonra Loki'nin zindana atılmasını da engellemişlerdi, idam edilmesini de. Thor'un himayesinde sürgün de yaşayacağı günleri geçirecekti. Ve bunun Loki için mükemmel bir deneyim olacağını düşünüyordu.
Muhafızların arasında zincirlenmiş halde tutulan Loki Odin'i öfkeyle süzüyordu. Thor yanına gelip muhafızlara zincirleri çıkarmasını emrettiğinde onların verdiği ağırlıktan kurtulmuş oldu.
İstese de istemese de Midgard'a gidip kardeşi ile orada Avengers'ın arasında yaşamak zorundaydı. Hulk'la kısa sürede arasını düzeltse iyi olabilirdi. Şayet o şekilde dövülmeyi bir kez daha kaldıramazdı.
"Hadi gidiyoruz kardeşim."
Loki sessizce başını salladı. Şimdilik Odin'in emrine itaat eder gibi yaparak daha çok öfkesini üzerine çekmemeliydi. Zaman içinde güzel birkaç plan yapar bu işten de sıyrılmasını bilirdi.
***
Avengers kulesi olarak tamir görmekte olan gökdelenin durumu yüzünden, Avengers'ın geçici bir süre kaldığı Stark malikanesine geldiklerinde grup biraz şaşkındı. Loki Laufeyi görmeyi kimse beklememişti.
Hele Clint resmen vücuduna ürperti gelmiş omuzlarını silkelemişti. Zihnini manipüle ettiğini hâlâ unutamamışti. "Bu yılanın burada ne işi var?"
Loki sırıttı. Nedense burada çok eğlenceğini düşünüyordu. Thor'dan önce cevap verme hakkını kullandı. "Sürgündeki günlerimi Thor ile geçirmek zorundayım. Yani bende burada kalacağım, sevgili fani ev arkadaşlarım."
Clint yüzünü buruşturdu. Natasha bu durumdan dolayı rahatsız bir tavır sergilemedi. Ne de olsa dikkatli ve kurnaz zekâsı olan bir kadın olarak kendine güveni tamdı.
Steve boğazını temizler gibi bir ses çıkardı. "Madem durum bu bizim söyleyebileceğimiz bir şey yo-"
"Hayır!"
Herkes Tony'e baktı.
"Kesinlikle kabul etmiyorum! Stark kulesini ne hâle çevirdi."
Loki masum bir ifade takınıp "Kötü mu oldu? Ne güzel grubun için restore etme fırsatın oldu işte."dedi.
"Hassiktir oradan! Çocuk mu kandırıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE SHOT İS COMİNG 2(Stony,Stucky,Thorki)
Fanfiction"One shot is coming" hikayesinin 2. Kitabıdır. Farklı konularda yazılmış, en sevilen çiftlerin tek ya da birçok bölümden oluşan hikayeleridir. Aşk üçgeni tadında hikayeler görülebilir. Cinsellik ve etkileyici unsurlar içermektedir. B×B