ÖZLEDİM EVREN, BANA İYİ DAVRAN~(THORKİ)

1K 69 117
                                    


Yine alternatif evren tarzı bir bölümümüz vardır. Burada civil war ya da endgame tarzı olaylar hiç gerçekleşmedi. Kahramanlarımızı istedikleri gibi emekliye ayrılmış mutlu bir hayat yaşarken göreceksiniz. Anlayacağınız hikayeyi farklı bir şekilde ele aldım. MCU'nun bize vermeyeceği tarzda.

Tadını çıkarın.

***

"Yeni sipariş hazır."

Thor zile vurup bir sonraki etli siparişe geçti. Asgard'ı Hela'ya kaptırdıktan sonra bu barbekü restoranını açmak kesinlikle akıllıca bir fikir olmuştu. Boş vaktinde sürekli yemek yiyip çok verimsiz zaman geçirirken, şimdi bir işe sahipti ve sadece tüketmek yerine aynı zamanda üretiyordu. Hem aklını da oyalamış oluyordu.

Yıllar önce karanlık elf diyarında kaybettiği kardeşinin acısını hâlâ dün gibi yüreğinde taşıyordu. Zaten bu yüzden Hela'ya karşı koymamıştı. Üvey olduklarını öğrendiğinden beri Loki'ye karşı olan hislerini durduramamıştı.

Bu iş bazı zamanlarda herşeyi unutmasını sağlıyordu. Mutfakta çalışmayı bu kadar seveceğini düşünmemişti.

Bir anda mutfağa giriş yapan genç Avengers'ın lideri Örümcek adamı görünce sevindi. Hemen yanına gelip ona sarılarak hafifçe sıktı ve bıraktı. "Hoşgeldin örümceklerin adamı."

"Adımı hâlâ doğru söyleyemiyorsun. Her neyse. Nasıl gidiyor diye bir uğramak istedim."

Thor sırıttı. "Aynı zamanda beleşe karnını doyurmaya mı geldin?"

"Şeyy... Evet. Şu lokum gibi etlerden yapılma bir burrito fena olmazdı hani."

Thor sonraki siparişi de yapıp garsonun alması için bıraktı ve hemen ona et, doğranmış sebze ve lezzetli soslardan yapılma bir burrito hazırladı.

Maskesini burnunun üzerine kadar açmış olan Peter koca bir ısırık alıp çiğnerken beğenisini ifade eder gibi elini salladı.

Yeni bir sipariş gelene kadar vakit bulan Thor sandalyeye oturdu. "Diğerlerine de uğruyor musun?"

"Evet. Keşke bu kadar kopuk hâle gelmeseydiniz."

"Anlatır mısın örümcek arkadaş?"

"Pekâlâ. Bay Stark ve Kaptan çiftlikte evliliklerinin tadını çıkarmaya devam ediyor. Arada bir tartıştıkları da oluyor tâbi ama anlamlandıramadığım bir şekilde tartışmalarının sonu farklı bir şekilde bitiyor."

"Yumruk yumruğa dövüşüyorlar mı?"

"Hayır bir anda öpüşmeye başlıyorlar ve ben ortadan kaybolmak zorunda kalıyorum. Çünkü sonunun nerede biteceğini biliyorum."

Thor güldü. Arkadaşlarının arası hep böyle olmuştu zaten. Yine de mutlu olmalarına sevinmişti. Sessizce geriye kalan grup üyelerine ne olduğunu dinledi.

"Doktor Banner bir ilaç firmasında kimyager olarak çalıyor. Hedefi, çaresi olmayan hastalıklara ilaç bulmak. Anlayacağın şu anda işiyle evlenmiş durumda."

"Dost Hulk'u çok özledim."

"Artık pek ortaya çıktığı yok."

ONE SHOT İS COMİNG 2(Stony,Stucky,Thorki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin