"Bir şey söylemene gerek yok komutan, ben her şeyin farkındayım."
Çağlar Aksoy
☣
Başımıza gelen bu akıl almaz olayın üzerinden tam bir hafta geçmişti. Bu süre zarfın da Yıldız sürekli uyuyordu ve bu beni korkutuyordu. Burada robot kılıklı uzaylıların demesine göre 'Siz bizim gibi değilsiniz. Bu durumu ağır atlatması normal.'
Küfür etmemek için kendimi zor tutuyordum. Ne zaman etmeye kalksam Yıldız'ın boşluğunu Şakir dolduruyor;
'Lütfen komutanım!'
'Rica ediyorum komutanım!'
'Komutanım, küfür mü o?'
Diyerek beni daha çok çileden çıkartıyordu. Yıldız'ın yerini tutamasa da görevini üstlenmişti. Burada gerçekten bir savaş vardı fakat savaş bittikten sonra bizi bırakılar mıydı? Hiç sanmıyorum. Yıldız bir kendine gelsin, buradan kurtulmanın yollarına bakacağız artık..
Onun bana bakan mavilerini çok özlemiştim. Tekrar mavilerini görebilmek için her şeyi yapardım doğrusu. Onunla ilk tanışmamızı hatırlıyorum da baya tuhaftı. Yıldız'ı ilk babaannesinin evinde görmüştüm. O zaman yine üst rütbeye sahiptim. Bir araştırma görevinde Yıldız'ı yanıma vermişlerdi. Bundan benim haberim vardı fakat onun haberinin olamadığından bihaberdim. O günü hatırladıkça gülme isteğime mani olamıyorum.
Araştırma görevi için Almanya'ya gitmemiz gerekiyordu fakat elime tutuşturdukları Yıldız Arslan isimli kıza ulaşamıyordum. Son çare verilen adrese gitmekti. Bunu da yapmıştım fakat evde kimse yoktu.
Komşusu onun Bursa'da olduğunu söyleyince el mecbur Bursa'ya gitmek durumunda kaldım. Görev kutsaldı fakat yardımcım pekte işini kâle almıyordu belli ki. Normal şartlarda asla altımda çalışan biri için koşturmazdım fakat bu önemli bir durumdu.
Üç kişi gidecektik Almanya'ya, Kıvanç, ben ve Yıldız. Konumuz onun uzmanlık alanına girdiği için ona ulaşmak zorundaydık. Bu sebeple ilk uçağa atlayıp Bursa Yenişehir havalimanına indikten sonra bana verilen adresi taksiciye söyleyip arkama yaslandım.
İki katlı ,eski ,ahşap bir binanın önünde taksicinin durmasıyla ücretini ödeyip arabadan indim. Kapıyı iki üç kere çaldıktan sonra yaşlı, tonton bir nine açmıştı kapıyı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.S.O.S.A
AventureTürkiye'nin büyük uzay operasyonuna seçilen beş kişilik bir ekip, Ay'a çıkmak için hazırlanır. Fakat bu yolculuk pekte beklenildiği gibi ilerlememektedir. Uzay boşluğundan bilinmeyen bir gezegene çekilen Hayal ekibin başına gelmeyen trajikomik olayl...