Bölüm 8✡️

688 43 6
                                    


Bölüm 8🔗

"Iy, bu ikili bisküvi arası lokum gibi olmuş ama!" Esma yüzünü buruşturup Barış'ın attığı fotoğrafa baktı son kez. Dün Gizem ile birlikte sosyal medyaya durum atmışlardı.

"Ay Esma içimi baydın, içimi! Bizene ya!" dedim söylenerek. Omuz silkti.

"Of tam unutuyorum sonra aklıma geliyor yine tiksiniyorum iğrenç bir ikili. Gül gibi Barış'ı cadı Gizem'e kaptırıyoruz iyi mi?"

"Allah'ım sabır ver," kendi kendime mırıldandım. "Allah aşkına bir sus!"

"Acaba sana mı ayarlasak Barış'ı Gizem'den önce?" gözlerini kısarak yüzüme baktığında gözlerimi büyüttüm.

"Oha Esma, oha!"

"Ne var be? Mis gibi ikili olursunuz işte!"

"Kim mis gibi ikili olurmuş?" Barış'ın sesini duymamla öksürmeye başladım, hiçbir şey yemediğim ya da içmediğim hâlde boğazıma bir şey takılmış gibi öksürüyordum.

"Sen ve Aşkın!" Esma, patavatsızca gerçeği söylerken ayağımla bacağına vurdum alttan. Acıyla yüzünü buruşturduğunda,

"Ne?" dedi Barış yüzüme bakarak. "Nasıl yani? Ayrıca sen iyi misin Aşkın? Yüzün kıpkırmızı oldu."

"İyiyim iyi, Esma şey demek istiyor yani... Hani bu Yağız falan benim karşımda ya Barış senin yanında olursa çok güzel ikili olursunuz dedi ondan bahsediyor," Barış anlamışcasına kaşlarını kaldırırken "değil mi Esma?" diye ekledim dişlerimin arasından.

"Ya ya, tam olarak öyle demek istedim."

"Biz zaten iyi bir ikiliyiz," dedi Barış bana doğru göz kırparak. "Değil mi Aşkın?"

Esma, alttan alttan sırıtırken Barış gidince onu dövmeyi aklıma kazıdım. "Tabiki öyleyiz."

"Gençler!" Emre, sınıfa soluk soluğa girdiğinde hepimizin bakışları ona döndü. "Acilen görmeniz gereken bir şey var!"

"Ne oldu?" Esma'nın sorusuyla Emre elindeki telefonu bana uzattı.

"Görseniz daha iyi olur."

Telefonu elime alıp ekrana bakar bakmaz bedenim kaskatı kesildi.

Ekranda, Yağız ve benim fotoğrafım vardı. Yüzlerimiz birbirine çok yakındı, elleri yüzümdeydi.

"Yuh!" Esma, çığlık atarcasına bağırdığında telefonu elimden almıştı yakından bakabilmek için. O sırada Barış'ın da "Oha," dediğini duymuştum.

"Okulumuza yeni gelen atarlı kız Aşkın Özdemir ve okul sahibinin oğlu Yağız Karayel'in arasında bir şeyler olduğunu hepimiz biliyorduk. Fakat bu şeyin, intikam olduğunu sanıyorduk. Fotoğraflar hiç de öyle gözükmüyor, yoksa ikili tüm okula şov mu yapıyor?"

Esma'nın okuduğu yazı kulaklarımda uğulduyordu.

"Aşkın ne yazıyor burada?" Esma kolumu sarsarken ağır ağır başımı kaldırdım.

ŞAH MAT [tamamlandı.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin