Selaaam ben geldiiim ^^
Şah Mat'ın kapağını değiştirmek istiyorum ama kapak yapmaya erindiğim için değiştirmiyorum.. Bu bilgiyi neden paylaştım bilmiyorum sjdknemfelflrlfkgkg
Neyse sizi çok tutmayayım, iyi okumalar aşklar <3
Bölüm 27🔗
"Benim sana anlatacaklarım var," Esma, mutfakta su içerken ben de oturduğum kanepeden ona bakıyordum.
"Ne anlatacaksın?" dedim merakla yüzüne bakarak. Parmağını '1 dakika' dercesine havaya kaldırdı. Susup onun su içmesini beklerken önümde duran telefon titremişti. Esma'nın telefonuydu.
"Baksana kim yazmış?" dedi bardağı çalkalarken. Eğilip göz ucuyla ekrana baktığımda gördüğüm mesajla gözlerim büyüdü.
Emre :
"Naber aşkım, sevgilim, birtanem?"
"Kız ne oldu," dedi Esma bana doğru adımlayarak. "Ceset görmüş gibisin, tövbe estağfurullah."
"Esma, bu ne?" dedim telefonu elime alıp gözüne sokarcasına ona doğru uzatarak. "Sen bana bunu nasıl söylemezsin?" diye devam ettim çirkefçe. "Biz arkadaşız, ayıp be!"
"Yaaaa ben de sana bunu anlatacaktım!" dedi telaşla.
"Yalan söyleme!" yanımdaki yastığı yüzüne attığımda bir tavşan edasıyla kenara zıpladı. "Aşk olsun cidden, ben sana her şeyimi anlatıyorum!"
"Aşkım benim canım arkadaşım," dedi sevimlice. "Ben bugün size niye geldim? Sana demedim mi, 'konuşacaklarım var size geliyorum diye' hı?"
Birkaç saniye duraksayıp başımı onaylarcasına salladım.
"Şimdi bu yılbaşında biz dans ediyorduk ya," sakinleştiğimi görünce yanıma sırnaştı bir kedi gibi. "Orada bir yakınlaşma şey oldu."
"Nasıl bir yakınlaşma şey oldu?" bunu sorarken tek kaşımı kaldırmıştım.
"Ay Aşkın ben Emre'yi öptüm!" utançla yüzünü kapatırken tüm evi inletircesine, "Ne?" diye bağırdım yüksek sesle. "Oha! Nasıl? Neden? Niyee?"
"Sakin olll!" dedi son harfini uzatarak. "Aşkın ya," yüzüne şapşal bir gülümseme yerleştirdi. "Öptüm işte ne bileyim! Sonra kaçtım zaten hemen, ertesi gün de Emre bana geldi ve beni sevdiğini söyledi.."
"Yaaa," yüzüme bir gülümseme yerleştirip omuzlarımı pes edercesine düşürerek kollarımı Esma'ya doladım oturduğum yerden. "Çok sevindim. Mutlu olmayı hak ediyordun, umarım bozulmaz mutluluğunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH MAT [tamamlandı.]
Teen Fiction[tamamlandı.] Satranç oynar gibi ustaca hamleler yaparak birbirini alt etmek için uğraşan Yağız ve Aşkın kendilerini bir anda bitmek bilmeyen intikam oyunlarının içinde bulur. Her oyunun bir kazananı vardır, ikisinden biri zaferin tadını çıkaracak b...