Bölüm 22✡️

422 39 39
                                    





Dikkat dikkat! Bu bölümde, gülmekten altınıza edebilir, kalp krizi geçirebilir, ya da ölebilirsiniz. Buna dikkat ederek okumanız önemle rica olunur efenim.





Bölüm 22🔗








"Sen adi herifin tekisin!" dedi Buğra Yağız'a doğru bağırarak. Gözlerim Gizem'inkilerle kesiştiğinde o Buğra'yı çekiştirirken ben de Yağız'ı zapt etmek için uğraşıyordum.

"Ştt," dedim sessizce. "Sana söylemiyor!"

"Bana söylüyor!" diye sitem ettiğinde, Buğra devam etti inatla.

"Şerefsizin önde gidenisin!"

"Buğra!" Gizem, Buğra'yı uyarırken Yağız mızmızlandı.

"Bırak ya, döveceğim ben bunu!"

"Sana söylemiyor!" dedim bir kez daha.

"Şunu da söylemeden geçemeyeceğim," bana baktı. "Yanındaki kız çok tatlı!"

Sesli bir şekilde güldüğümde, eliyle öpücük atmasıyla Gizem de bir kahkaha atmıştı.

"Yağız.." dedim sessizce. "Bu kez sana söylüyor galiba!"

"Gidiyorum ben ya!" bir sağa bir sola yalpalanırken peşinden gittim düşmemesi için. Bahçeye çıkmıştık.  Buğra ve Gizem ise geride kalmıştı.

"Sana tatlı dedi," diye mırıldandı. Ardından kaşlarını çattı. "Kimse sana tatlı diyemez!"

"Ama tatlıyım?" dedim sorarcasına.

"Olsun." omuz silkti. "Sen sadece benim tatlım olabilirsin!"

Birkaç saniye yüzüme baktı, "Sen evleniyor musun Aşkın?"

"Hayır!" dedim hızla.

"İnanmıyorum!" yüzü ağlamaklı bir hâle büründü. "Evleniyorsun. Üzülmeyeyim diye böyle diyorsun!"

"Evlenmiyorum Yağız." dedim sabırla. "Ne evlenmesi?"

"Kimle evleniyorsun?" diye sordu merakla.

Hay senin evlenmene!

"Kimseyle." dediğimde gülümseyerek önümde diz çöktü.

"Benimle evlensene!"

"Yağız," kendimi tutamayıp güldüm. "Saçmalama, kalk yerden!"

"Hayır!" dedi inatla. "Evleniyor musun evlenmiyor musun lan? Evlenmezsen, kaçırırım seni!"

ŞAH MAT [tamamlandı.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin