Bölüm 5✡️

504 37 15
                                    

Bölüm 5🔗

Dudaklarımı büzerek yüzümde ufak bir tebessüm ile merdivenlere doğru yönelirken kenarda bahçeyi gösteren camda duran Demir'i gördüm. Gözlerini bana çevirdi.

Yanıma doğru yanaştı.. yanaştı.. yanaştı.

Tam önümde durdu.

"Aşkın," dedi gözlerimin içine bakarak. "Bana Yağızla aranda bir şey olmadığını söyle."

Bedenim kaskatı kesildi. Ne diyecektim?

"Sen," dedim gözlerinin içine bakarak. "Sen bizi mi izliyordun?" sesim öfkeli çıkmıştı. Sessiz kaldığında, "Sen kimsin?" diye sordum bu kez.

"Yanlış anladın." sıkıntılı bir nefes verdi. "Nasıl olduğunu merak etmiştim, peşinden çıktım ben de. Bahçeye çıktığımda, hocayla konuşuyordunuz. Bölmek istemedim sizi. Hocanın gitmesini bekledim ; o esnada Yağız'ı gördüm."

Duraksadığında tek kaşım havalandı. "Bu bizi neden izlediğinin cevabı değil?"

"Yağız uzun zamandır buraya gelmiyor." gözlerini kaçırdı. "Hatta, çok uzun zamandır."

"Ee?" dedim sabırsızlıkla. "Hadi Demir, derse geç kalacağız."

"Eesi Yağızla aram bozuk, bozuk da sayılmaz ; rekabet içindeyiz."

"Dur tahmin edeyim," dedim alayla. "Buğra'dan sonra okulun lideri sen oldun. Herkes seni dinliyor, aranızdaki şey de liderlik rekabeti... Anlamış mıyım?"

"Kısmen." gözlerini kıstı. "Okulumda okuyan birinin, rekabet içinde olduğum biriyle olması hoşuma gitmez."

"Ben hayatımı senin hoşuna gidecek şekilde yaşamam, kusura bakma." dedim ters bir tavırla.

"Okul içindeyken yaşamak zorundasın." dedi bastırarak. Kaşlarımı kaldırdım.

"Zorundayım?" dedim sorarcasına.

"Evet, zorundasın."

Tepkisizce yüzüne baktım son kez.

"Hepinizin liderliği batsın." dedim iğrenircesine. "Ama şunu unutma," işaret parmağımı omzuna bastırdım. Madem insanlar benim zaaflarımı kullanıyordu, ben de onlarınkini kullanırdım. "Ben Buğra ile çok yakınım." gülümsedim. "Mazallah, konuşurken dudaklarımın arasından dökülür söylediğin şeyler, insanlık hâli. Başına bela alırsın."

"Beni tehdit mi ediyorsun sen?" dedi dişlerinin arasından.

"Hayır." başımı dikleştirdim. "Bu sadece olacakların önizlemesi. Liderliğinin elinden alınmasını istemiyorsan, benden uzak dur. Canını yakarım."

Geriye doğru çekilip yanından geçtim hızla. O ise, olduğu yerde donakalmıştı.



_


ŞAH MAT [tamamlandı.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin