Bölüm 16🔗
Kendimi uzun zamandan sonra ilk defa çok fazla yorgun hissediyordum. Sanki dünyanın yükünü yüklemişlerdi omuzlarıma. Öyle yorgun, öyle bitkindim.
Dün eve geldiğimde, annemin "Neredeydin?" sorularına maruz kalmıştım. Eğer Buğra'nın arabasını görmeseydi, belki bahane uydurabilirdim ama görmüştü. Üstü kapalı bir şekilde birkaç şey anlatıp annemin gönlünü hoş tutmuştum.
O kadar da söylemiştim Buğra ve Yağız'a, bir sokak geride indirin beni diye. Ama dinleyen kim! İkisi de sürekli burnunun dikine gidiyordu.
Senin onlardan eksiğin mi var Aşkın?
Sıkıntılı bir nefes verip okul formamı giyerek, kravatımı taktım usulca. Tek içimi rahatlatan şey Derya Hoca anneme kapı mevzusunu söylememişti.
Gerçi onun da öğrendiğini bilmiyordum ama illaki öğrenmişti. Sonuçta kadının odasının kapısını kırmıştı hayvan Yağız!
"Hazırlandın mı?" annemin mesafeli sesiyle derin bir iç çektim. Bana böyle davranmasını sevmiyordum.
"Hazırım."
"Seni okula bugün ben bırakacağım." uzaktan gelen sesi, iyice yaklaştığında odamın kapısının önüne geldiğini anlamıştım.
"Bu da nereden çıktı?" aynadaki görüntüme bakmaya son verip ona baktım.
"Bundan sonra gözetim altındasın, Aşkın."
"Ne?" dedim gözlerimi büyüterek. "Ciddi olamazsın!"
"Yağız denilen o çocukla görüşmeni istemiyorum." diye eklediğinde daha çok şaşırdım. Bu da neyin nesiydi?
"Anne şuan neden böyle bir şey söyledin, anlamıyorum." dedim kaşlarımı çatarak. "Yağız ne yaptı şimdi? Sana suçlu olduğumu bizzat kendim söylemiştim."
"Yağız da sütten çıkmış ak kaşık değil." dedi o da kaşlarını çatarak. "Görüşmeni istemiyorum dedim, o kadar konu kapandı. Eğer diretirsen seni okuldan alırım."
"Yuh!" kollarımı iki yana açtım. "Anne cidden inanamıyorum sana. Bu konuyu dün de konuştuk. Hiçbir yere gitmiyorum. Ben Aşkın Özdemir korkup kaçtı dedirtmem kimseye."
"Sana bir seçenek sundum." dedi umursamaz bir tavırla. "Keyfin ve kahyası hangisini seçerse onu yap. Yürü, çıkıyoruz." cevap vermemi beklemeden uzaklaştığında elimi saçlarıma geçirdim.
Şaka gibiydi. Beni bırakan Buğra'ydı. Partiye gitmemi sağlayanı da Buğra olarak biliyordu ama Yağızla arama mesafe koymamı istiyordu. Kafayı yiyecektim, cidden!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH MAT [tamamlandı.]
Teen Fiction[tamamlandı.] Satranç oynar gibi ustaca hamleler yaparak birbirini alt etmek için uğraşan Yağız ve Aşkın kendilerini bir anda bitmek bilmeyen intikam oyunlarının içinde bulur. Her oyunun bir kazananı vardır, ikisinden biri zaferin tadını çıkaracak b...