bismillah ,finally yang entah ke berapa ini , jumpa jugak penamat. okaylah sebab pernah jugak terlintas nak unpublish sebab rasa bosan yang amat. bila dah tulis , barulah sedar eyein tak diciptakan untuk tulis crime-action romance. tak sepadan ! rasa bosan je menulis , action pun kurang. tak yang macam eyein sendiri target 😭😭😭
but of course , tetap bangga sebab mampu habiskan. belajar dari kesilapan— lepas ni jangan tulis dah cerita macam ni. lepas ni nak tulis cerita macam selalunya je. romance , pastu letak pengajaran dan islamik sikit. sebab apa...?
apa yang eyein tulis ni PASTI ditanya di akhirat. im a muslim , jadi tak salah tulis cerita islamik. macam KITA BERDUA , sumpah puas hati menulis. sebab apa ? eyein yakin cerita tu ada banyak pengajaran yang tersirat. kan ?
boleh nak buat cerita macam ni , tapi tak fun dalam hati. rasa kosong , ada yang kurang jugak. bukan passion saya kot. jadi lepas ni , takkan ada dah cerita macam ni Ahahahahahahahahah. ke readers nak jugak ?
oh btw— ada story baru tu , perasan tak ? haah memaaaaaaang best HAHAHAHAHAHA SUPPORT PLIS :(. pergi lah tengok nanti. tajuk dia , The Guide. Nanti translate dalam bahasa Melayu ek.
okaylah tu je nak bebel.
terima kasih yang sudi baca sampai ending yang entah lah apa2 ni. oh lupa nak cakap pasal ending! alamak tua bethollll.
ending tu macam not fun kan ? i think. but i think , i should leave it that way. no special chapter , no sambungan. terpulang kepada imaginasi readers sendiri. tentukan ending dia , seperti mana yang anda harapkan.
you may think Lily find someone new , and Dragon dekat dalam penjara.
atau.
Lily masih setia menunggu Dragon yang entah bila akan keluar. kesalahan bukan sikit , ada membunuh pulak tu. senang cerita , Dragon takkan keluar penjara. anda bolehlah fikirkan yang Lily akan stay , sentiasa melawat Dragon dalam penjara tu dan tak kahwin sampai tua sebab Dragon.
ikutlah apa yang anda mahu.
tentukan sendiri , i just want to leave it that way.
so anda nak tak share dengan saya apa yang anda fikir sebagai endingnya ? cerita— nanti eyein baca !
okay bye thanks yang baca , votes dan comment mmmmuahhh.
dragon's melabuhkan tirai. ok nak pergi tukar kepada complete ! eee syoknyaaa
YOU ARE READING
Dragon's✔️
Storie d'amorecinta atau tanggungjawab? yang manakah akan dipilih? ••• Sebagai detektif, kes kali itu memerlukan penyamaran lagi. Tidak hairanlah harus menyamar kerana itu memang kepakarannya. Tapi yang mencabarnya, kali ini dia harus mendekati seorang jejaka yan...