-Devrim? Avem o problema...Devrim se invarte cu scaunul catre mine si isi lasa dosarul pe masa. Eram in biroul firmei si de cateva ore bune incercam sa rezolvam cumva problema locurilor de munca.
Idei avem, problema consta in suprafata pe care vrem sa construim firma.
Am decis ca am putea deschide o fabrica de produs haine. Facem contract cu mai multe firme de design si producem haine.Ma ridic in piciare si ma duc langa el. Pun tableta pe birou si ii arat documentul.
-Foarte multe proprietati, pamanturi in special, au fost vandute lui Firat Topal. Are cel putin 15 proprietati din Mardin pe numele lui. Ultimul contract de vanzare a fost semnat acum cateva zile iar toate proprietatile au fost cumparate in mai putin de trei luni.
-Ce vrea sa faca omul asta?
-Nu stiu...de asta ti-am aratat... sare in ochi.
-Axe, ceva nu este in regula. Oamenii de aici nu isi vand pamanturile. Daca inregistram 5 contracte de vanzare-cumparare pe an e mult. Dar 15? In trei luni?
-Trebuie sa dam de omul asta, am sa vorbesc cu asistenta sa ne programeze o intalnire cu el.
Dau sa plec dar Devrim ma prinde de mana si ma trage in poala lui. E nebun? Ce vrea sa faca? Doamne...da-mi rabdare...
-Devrim? Ce faci?
Acesta incepe a ma mangaia pe obraz cu degetul mare. Eram al naibii de aproape de el.
-Ma bucur de sotia mea.
-Si nu te poti bucura alftel? Suntem in birou totusi...daca intra cineva?
-Sa astepte atunci. Sotia mea este prioritara acum.
-Devrim, nu te prostii...realizezi ca...
-Ai hormoni care se dau cu sania? Da, realizez asta si abia astept sa ii potolesc.
-Nu! — bine..poate. Dar nu, nu despre asta vorbeam.
-Daca nu este asta atunci nu ma intereseaza. Vreau sa te simt aproape. Sa iti aud bataile inimii si sa fiu aproape de fiul meu.
Devrim isi lasa capul pe umarul meu iar eu..renunt. Nu ma mai impotrivesc. Am zis ca incercam, nu? Iar in bratele lui este chiar comfortabil. Si asa ma dureau picioarele.
Ma simt de parca am tras cocaina pe nas. Atat de relaxata si daca mai stau cinci minute cred ca voi adormi.
Sunetul usii care se deschide ma trezeste din euforie. Sar din bratele lui Devrim.
-Ma...scuzati.
-Bate la usa intai, Gül!
Striga Devrim nervos ridicand o mana in aer. Fata iese din camera si inchide usa in urma ei.
Dialog intre angajati
-Allah! Mor de rusine! Allah!
-Ce s-a intamplat, Gül?
-Allah! Veniti mai aproape.
Un mic cerc se formeaza in jurul lui Gül iar aceasta sopteste.
-Doamna Alexandra statea in bratele Domnului Devrim iar acesta o mangaia pe cap!
-Nu cred!
-Vai! Sigur era seful?
-Da, era el!
-Dar este atat de rece, jur, Gül, nu as fi crezut ca va avea o sotie pe care sa o trateze asa!
-Nimeni nu a crezut dar ia uite, s-au intalnit in Bucuresti, s-au indragostit, domnul Devrim a adus-o aici, a prezentat-o parintilor si s-a casatorit cu ea!
CITEȘTI
In Numele Dreptatii
RomanceContinuarea cartii "In Numele Traditiei", In Numele Dreptatii, ii are ca personaje principale pe Alexandra, sora Emei si Devrim, fratele lui Ahmet. Alexandra lupta cu traumele din trecut care inca o bantuie, ceea se o face sa nu dea doi bani pe viat...