Recomand ascultarea unor colinde pe fundal, de data asta ceva mai vesel 🤍❄️🤍 (Exemplu : Michael Buble 👆)Soptesc privindu-i reactia socata. Nu misca, nu respira. La naiba.
In urmatoarea secunda il vad cum se intoarce si iese din camera, trantind usa in urma lui.
Inima mi-o ia la goana si simt cum raman fara aer. O iau la fuga dupa el, coborand scarile cat pot de repede dar Ahmet dispare dupa usa de la iesire.-Ahmet! Unde mergi? Ahmet!
Ajung in mijlocul holului si imi arunc mainile in fata nervoasa.
-La naiba!
Strig ofticata ca nu am apucat sa ii spun nimic. Nici nu stiu ce l-a suparat, faptul ca i-am ascuns sau faptul ca nu mai rezista cu inca un copil. Este extenuat. Cel putin in luna asta nu dormea mai mult de trei ore pe noapte. Era ba la spital, ba la scoala, ba la birou, ba la gradinita, apoi mai intervenea si clanul. Toate indatoririle au ramas pe umerii lui, plus copii. Faceam si eu ce puteam dar nu cerea niciodata ajutorul iar cu toate astea, a organizat craciunul perfect.
-Doamna? S-a intamplat ceva?
O aud pe Merda din spatele meu. Ma intorc cu fata la ea. Plangeam incet si o priveam cum se apropie de mine. Nu mai aveam pe nimeni in casa asta. Cu Hatice eram certata, Alexandra era in coma, Devrim era..dar nu era, iar Ahmet..
Merda ma priveste socata, scanandu-mi corpul. A observat si ea.
Face cativa pasi inspre mine si intinde mainile.-Imi permiteti?
Spune zambind dulce. Fara a-i da un raspuns, ma arunc in bratele ei.
-A reactionat prost?
-Nu. Nu a spus nimic. S-a intors si a plecat.
-Atunci de ce plangi? Asteapta raspunsul.
-A plecat, Merda! Nici nu stii cate are pe cap. Este obosit, epuizat. De abia face fata cu doi copii.
Ma opresc o secunda si ma indepartez de femeie.
-Daca ma pune sa fac avort?
Intreb sec, cu un nod in gat. Merda ma prinde de maini si ma tine strans.
-Domnul Ahmet poate fi orice dar numai om rau nu. Aga este cel mai bun barbat pe care l-am intalnit in viata mea si nu v-ar cere niciodata asa ceva. Uitati cate face pentru dumneavoastra si copii! In viata mea nu am vazut asa ceva! Craciunul era interzis aici iar el ce a facut? A ornat un intreg oras pentru dumneavoastra! A calcat in picioare absolut fiecare regula si a trecut peste cuvintele celor din clan! Un copil nu poate fi decat o bucurie pentru el.
Simt cum incep a ma linisti. Avea dreptate, Ahmet nu ar face asa ceva. Dar de ce a plecat?
-Allah askına! Ce naiba face omul asta?! Nu este de ajuns ca a cheltuit sute de milioane de euro pentru craciun!
Ma intorc si il vad pe Kemal coborand scarile nervos.
-Ema! Explica-mi si mie ce vrea sa faca Ahmet!? Vrea sa ne bage cu totul in faliment?!
Ma apropii de el curioasa, Merda ramanand in urma mea.
-Nu inteleg. Ce a facut?
-Nebunul este in oras si face cinste tuturor oamenilor din piata mare! M-au sunat oamenii sa ma intrebe daca sarbatorim ceva si am ramas mut, apoi am verificat la banca. Ahmet a cheltuit in jumatate de ora peste mia de euro!
Ma intorc cu fata la Merda si o privesc muta.
-Tu de ce plangi, fiica? Daca este din cauza lui Ahmet, poti sta linistita, il nenorocesc cand ajunge acasa.
CITEȘTI
In Numele Dreptatii
RomanceContinuarea cartii "In Numele Traditiei", In Numele Dreptatii, ii are ca personaje principale pe Alexandra, sora Emei si Devrim, fratele lui Ahmet. Alexandra lupta cu traumele din trecut care inca o bantuie, ceea se o face sa nu dea doi bani pe viat...