-Mama...serios, nu mai pot manca.
-Tu taci si mananca! Esti prea mare ca sa te pedepsesc in alt mod. Inca nu pot sa inteleg ce a fost in capul tau. Armata? Fortele speciale?! Cum ai putut ascunde asa ceva de noi!
In cazul in care va intrebati, familia mea in afara de sora mea, Ema, stiau ca studiez medicina si ca sunt medic militar iar nu de mult au aflat adevarul. Cum au aflat? Habar nu am. Pur si simplu m-am trezit intr-o dimineata cu scandal dar banuiesc ca au vazut la televizor reportaje de la cutremurul din Turcia unde a trebuit sa dau un interviu. Dap. M a mancat in cur.
-Mama.. Nu am venit acasa ca sa ma cert din nou cu tine, am venit in vacanta.
-Vacanta? Asta pana când suna telefonul ala sa te trimita in cine stie ce misiune periculoasa! Renunta! Ai atat de multe meserii din care poti alege care nu iti pun viata in pericol.
-Iar va certati?
Vlad! Salvarea mea!
-Vladut, asa-i ca ai chef de o plimbare cu masina? Te las sa conduci!
Ii spun fluturand cheile in fata lui, zâmbind. Si l-am atins in punctul sensibil. Cu siguranta nu ma va refuza.
-S-a facut.
Imi raspunde prompt si in secunda urmatoare ii arunc cheile de la masina ridicandu-ma de pe scaun, luând-o la fuga catre masina.
-Unde crezi ca pleci? Alexandra! Nu am terminat!
O aud pe mama cum striga in urma mea dar nu o bag in seama, intru in minunatul meu Audi A7 iar Vlad porneste motorul si o tulim...habar n-am unde.
-Masina asta e geniala!
Spune Vlad in timp ce eu imi conectam telefonul la boxe.
-Nu se compara cu masina lui Ahmet.
Ii raspund eu. Da, Audi-ul meu era misto dar porsche-ul panamera 4 a lui Ahmet... iti face gura apa.
-Daca tot e ruda cu noi, banuiesc ca nu se supara sa ne doneze una din masinile lui.
Imi raspunde Vlad si incep sa rad.
-Nu, Ahmet nu se supara, dar Ema.... va iesi urat. Stii cat de orgolioasa este ea iar din pacate ii seman. Deci ia-ti gândul.
-Natalia cum mai este?
Iar zambetul ii piere. Natalia este iubita insarcinata a lui Vlad, deasemenea are cancer pe creier.
-Rau. Din ce in ce mai rau.
-Cate luni de sarcina are?
-Sapte. Miercuri plecam la Bucuresti, la spital.
-Puteti veni cu mine. Trebuia sa plec joi dar in situatia asta imi pot schimba planurile.
-S-a facut.
-Familia noastra parca este blestemata când vine vorba de relatii, intai Ema, apoi tu, urmez eu?
-Macar la Ema s-a incheiat cu bine, nu stiu cum va fi in cazul meu si a Nataliei.
-Vlad. Totul va fi bine. Nu uita ca sora noastra va avea grija de Natalia si sunt mai mult ca sigura ca a ales cei mai buni doctori pentru operatia ei.
Ne continuam drumul in liniste pana când ajungem la un club.
-Avem nevoie de o bautura.
Spune Vlad inainte de a cobora din masina. Clar ne luam bataie. Niciodata nu iesea bine când beam cu Vlad, faceam cele mai mari tampenii iar de multe ori ma trezeam plina de vanatai. Bine...asta a fost când eram la liceu. Acum suntem doi adulti maturi civilizati.
CITEȘTI
In Numele Dreptatii
RomanceContinuarea cartii "In Numele Traditiei", In Numele Dreptatii, ii are ca personaje principale pe Alexandra, sora Emei si Devrim, fratele lui Ahmet. Alexandra lupta cu traumele din trecut care inca o bantuie, ceea se o face sa nu dea doi bani pe viat...