Un tipat pitigaiat se aude din partea femeii ce imi era extrem de antipatica. Devrim ajunge la mine dar nu apuca sa zica sau sa faca ceva ca femeia se intoarce cu fata la mine nervoasa.
-Nenorocit-o! Cum iti permiti!? Aaah! Tu stii cine sunt eu?! Stii?! Cat tupeu pentru o servitoare! Savaş! Vreau sa vorbesc cu Devrim! Este imposibil asa ceva!
Vorbeste cu Devrim, draga mea, abia astept sa aud conversatia. Femeia asta nu are habar pe ce planeta este.
-Savaş! Unde este Devrim ala?! Cand va afla seful tau ce ai facut te va scoate in suturi de aici!
Nu spun nimic. Mi-am facut treaba. De acum este randul lor.
Devrim face cativa pasi in fata privind-o nervos pe femeie.-Sunt chiar aici. S-a intamplat ceva?
Intervine Devrim gata de razboi.
-Devrim, imi pare rau, frate.
Spune Savaş jenat dar Devrim nu avea nicio problema cu el.
Femeia se sterge cu un servetel pe fata si se uita la frumosul meu sot cu ochii cat cepele.-Domnule Devrim, nu v-am recunoscut..banuiesc ca ati vazut ce a facut servitoarea asta nerusinata!
-Da, am vazut.
Raspunde Devrim calm, privind-o dur.
-Pai? Si nu o da-ti afara?
Devrim incepe a rade.
-M-am gandit de multe ori la asta.
Spune ironic iar eu imi intorc privirea catre el. Ce naiba face?
-Dar cel mult am trimis-o in dormitor.
Continua el zambitor iar fata mea se face ca racul.
-Eu va sfatuiesc sa scapati de ea cat mai repede! Un astfel de comportament este inadmisibil!
-Taci, omule, taci!
Spune Savaş exasperat dar el nu avea nicio vina. Ba chiar imi era mila de el.
-Ai grija la cuvinte!
Spune Ema printre dinti iar femeia se intoarce confuza.
-Dumneavoastra chiar acceptati asa ceva din partea servitorilor?! Femeia asta a aruncat cu apa si faina in mine si mai este si gravida! De ce o mai pastrati? Este inutila! Iar ea vorbeste asa cu musafirii!
Spune aratand catre Ema.
De data asta, Ahmet intervine dar Devrim il opreste.
-Nenorocita naibii!
Striga Eda nervoasa si o prinde de par dupa care o impinge.
-Taci pana nu iti rup limba!
-Tu ce naiba cauti aici?! Iti plac banii, nu?!
Continua amenintator dar Savaş o prinde de brat pe Eda. Devrim o prinde pe Ipek care era pe punctul de a sari pe Eda.
-Allah da-mi rabdare! Cine a spus ca sunt servitori? Ipek, hai sa iti fac cunostinta cu doamnele casei. Ea este Ema, sotia fratelui meu, Ahmet.
Spune aratand inspre Ema care avea o paleta in mana si o privea amenintatoare si simteam deja socul lui Ipek.
-Iar ea, cea pe care ai facut-o inutila, este draga mea sotie, Alexandra. Sunt surori. Iar Eda este verisoara lor. Ai grija la comportament in casa asta pentru ca la cea mai mica greseala, nu o sa imi pese ca esti cu Savaş!
Epic. Niciodata nu l-am vazut sa reactioneze atat de calm intr-o situatie de genul.
Femeia se uita la Savaş speriata, dar el fierbea de nervi, dupa care o ia la fuga catre iesire.
Eda incepe a rade isteric dar nu dureaza mult ca incepem toti.
CITEȘTI
In Numele Dreptatii
RomanceContinuarea cartii "In Numele Traditiei", In Numele Dreptatii, ii are ca personaje principale pe Alexandra, sora Emei si Devrim, fratele lui Ahmet. Alexandra lupta cu traumele din trecut care inca o bantuie, ceea se o face sa nu dea doi bani pe viat...