11. Bölüm

18 1 0
                                    

Yeni bir bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Yorum ve beğenileri bekliyorum...

Multi: Ela

Bölüm 11

Bu Olaylar Bir Filmdi

"Ve başrolde ben vardım..."

Sessizlik bırakmıştı kendini ay ışığının camıma vuran yansımasında. Yağmur damlaları adeta bir nakarat oluşturuyordu camıma her vuruşuyla. Yavaş yavaş süzülüyorlardı camdan aşağı. Süzülüyor ve yok oluyorlardı. Damlalar camımdan aşağı bırakırken kendilerini, ardından izleri kalıyordu. Odamda yalnızdım. Işıkları kapatmış ve yatağımda doğrulmuş halde kulaklığımdan gelen şarkıyı dinliyordum. Bunu yapmak hoşuma gidiyordu. Sanki hiçbir derdim, hiçbir sorunum yokmuş gibi, evrende benliğimle yalnızmışım gibi hissettiriyordu bana. Gözlerimi kapattığımda sanki yağmur damlalarının sesi daha bir baskın geliyor kulağıma. Ve kulaklığımdan gelen şarkının sözleri, karanlığımın ardından yağmur sesiyle ahenk oluşturarak huzur yaratıyordu ruhumda.

"Ay'ın gölgesinde dolanıyorum,

Yalnız başıma

Karanlık sokak lambalarının arasında kayboluyorum,

Yalnızım, bunu biliyorum.

Geceler suskun

Ben haykırıyorum.

Sesim duyulmuyor, ağlıyorum.

Çiçekler damlıyor gecenin parmaklarından."

"Çiçekler damlıyor gecenin parmaklarından..." diye tekrar ettim içimden. Bazen şarkılar içimizdekileri bize söyler. Kulaklarımıza fısıldar. Şarkılar bize bizi anlatır. Ben bir şarkının önce sözlerine bakarım, sonra müziğine. Sözlerinde kendimden bir parça bulsam tekrar tekrar dinliyorum. Ben susuyorum, şarkılar fısıldıyor...

Şarkıyı dinlerken araya giren bildirim sesiyle telefonumu açtım ve Whatsapp' a girdim. Gruptan mesaj vardı. Hızla mesaja tıkladım ve okumaya başladım.

" * GECENİN GÖKKUŞAĞI* adlı gruptan üç yeni mesajınız var "

Arem: Geldik, kapının önündeyiz.

Berk: Dikkatli ol, yoksa kafanı kırarım :)

Ecrin: Besmele çek, sağ ayakla çık ;)

Ela: Çıkıyorum.

Yüzümde hafif bir tebessümle telefonumu kapattım ve kulaklığımı çıkarıp yatağımın yanındaki komodinin üstüne koydum. Yataktan kalktım ve sırt çantamı sırtıma taktım.

Saat 01.25 idi. Annem uyuyordu. Benim de uyuduğumu sanıyordu zavallım. Oysa kızı birazdan bir baskına dahil olacaktı.

Odamın kapısını ses çıkarmadan açtım ve parmak uçlarımda yürüyerek odamdan çıktım. Kapıyı ardımdan kapattım ve annemin odasına yaklaştım. Odanın kapısını daha önce yaptığım gibi ses çıkarmadan açtım ve başımı içeri uzattım. Annem uyuyordu. Başımı geri çektim ve kapı aynı dikkatle kapattım. Derin bir nefes aldım ve yavaşça vitrinden anahtarı aldım. Kapıyı açtım ve dışarı çıkarak kapıyı kapattım sessizce.

Yağmur atıştırıyordu. Hızlı adımlarla evin hemen önünde duran siyah Mercedes' ten bana el sallayan Berk' e gülümseyip arabaya bindim.

Araba dışarıya göre sımsıcaktı. Kendimi rahatlamış hissederken geriye yaslandım ve Arem, arabayı çalıştırdı.

GECENİN GÖKKUŞAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin