קבוצה של שומרים הגיחה מהמסדרון, הם הקיפו מישהי שהייתה כלואה בינהם "איב!" שמעתי קול מוכר מגיע מתוך השומרים "סם?" (פרק 14) שאלתי וצרחה קטנה נשמעה משם "כמה זמן לא ראיתי אותך!" היא התעלמה משומר שדחף אותה להמשיך ללכת "אומיגד כן! איפה היית כל הזמן הזה?!" רצתי אליה "איזה מישהו מוזר, דייב? דניאל? משהו עם ד וי... בקיצור הוא נעל אותי בחדר כלשהו פה וניסה להוציא ממני מידע שאני לא יודעת עליו, משהו עם החטיפה שלך".
אחד השומרים דחף אותה קדימה והיא התעלמה וגילגלה עיניים "טיפה סבלנות!" צעקה עליו "קיצר הצלחתי לברוח עד שהם תפסו אותי" היא סימנה בראשה לחיילים הממורמרים שעמדו משום מה וחיכו לה, משהו לא ברור קורה פה "ממתי הם מחכים לאסירה?" ציחקקתי "לא יודעת בטח הד י אמר להם לא להרוג או לפצוע אותי בדרך, הוא היה מאוד נחמד אליי כל הזמן הזה".
"תגידי יש סיכוי שאת מדברת על דין?" שאלתי והיא הסתכלה עליי במבט מעריך "כן! הדין ההוא קיצר הוא נראה טוווובבב" היא קרצה לי ואני נאנחתי "אלוהים ישמור אותך" היא חייכה אליי ואני ראיתי גם רשע בעיניה "מה?" אמרתי בשאלה\ הכרזה\ כעס צוחק "כלום" אמרה ברמיזה ואני גילגלתי את עיני.
"את מוכנה לבוא כבר? אנחנו באמת צריכים לזוז" שומר אחד ניגש אלינו "היא לא באה" שמעתי את עצמי אומרת ומצאתי את עצמי עומדת בינו לבין סם עם ידיים על המותניים ומבט כועס בעיניים "מה אמרת?" הוא צחק "את מודעת לזה שאני הרבה יותר חזר ממך ויכול לנצח אותך בשניות נכון?" הוא עשה תנוחת לחימה בצחוק.
"אחד, אתה צריך לשפר את העמידה שלך" אמרתי לו ותוך שניה הוא כבר לא עמד על הרצפה אלא שכב עליה "שתיים" הסכלתי עליו מלמעלה "אתה בטח חדש אם אתה לא זוכר את הקרב שהיה פה לא מזמן ביני לבין דין, די בטוחה שאני ניצחתי, תלוי איך אתה מסתכל על זה (פרק 8), שלוש אל תשפוט לפי מראה חיצוני" הסתובבתי לקהל הקטן שהתאסף מסביבנו "עוד מישהו רוצה שיעור?" שאלתי בקול מאתגר ומתגרה, כמה אנשים זזו באי נוחות וכמה אחרים בקושי נשמו.
"יופי עכשיו כשהבהרנו כמה דברים אני מניחה שאף אחד לא רוצה להפריע לנו נכון?" כולם היו בשקט "נכון?!" הם הנהנו במהירות וחזרו לעיסוקיהם, מציצים בי ובסם בחשש מידי פעם "וואו אחותי! הפגזת!" סם חייכה אליי חיוך מתגאה"יצאתי ביצ'ית, אני שונאת ליהיות כזאת אבל אנשים צריכים לדעת לא לעצבן אותי אוף למה אנשים זה דבר כל כך מעצבן לפעמים?!" נאנחתי בתסכול והיא שלחה לי מבט מזדהה "לגמרי" אמרה.
התיישבנו על הספות והרגשתי אנשים נועצים בי מבטים, במיוחד עיניים כחולות עם שיער כהה תואם "לוק אתה מוכן להפסיק לבהות?!" שאלתי בלי להסתכל עליו, הוא ישב בספה הסמוכה בזמן שאני וסם שיחקנו קלפים, איכשהו מתישהו מישהו שם לידו חפיסה ואיך אפשר שלא לשחק כשזה מונח מולך "ו.... ניצחתי!" הכרזתי בעודי לוקחת את הערמה הקטנה יותר.
YOU ARE READING
אני לא שלך- גמור
Romanceמה יקרה אם היא- מישהי תמימה אבל שיודעת לעמוד על שלה ולא נותנת לאף אחד להכתיב לה מה לעשות, תיפגש איתו- ראש המאפיה הגדולה בעולם שלא מקבל את המילה לא וסטוצ'יונר מפורסם באמצע שהוא מנסה להרוג מישהו שבגד בו וגילה לאויביו סודות עליו ומה יקרה אם היא תחליט...