"מה אתה משוגע?" איב המשיכה לצעוק אליי ואני התרוממתי אליה "מה, מה קרה?!" שאלתי בלחץ קל "נראה לך שאתה יכול לתת לי כסף?! אתה חושבת שאתה תוכל לקנות אותי בפאקינג כסף?!" היא הפכה ליהיות אדומה מרוב כעס "אתה לא באמת חושב שאני עד כדי כ טיפשה זונה שאפשר לקנו אותי בכסף נכון?!" היא התקרבה אליי כל כך צמוד שיכולתי לראות כל קו ופס בעיניה הירוקות וכל נמש קטן ובהיר על אפה ופשוט יצא ששתקתי "לא, אתה לא תסתכל עליי ככה ובסוף יצא שנתנשק פה או משהו! זה לא נורמלי להביא לבן אדם חמש מאות פאקינג דולר!" היא צעקה אך הפעם קולה ירד וניהיה רך יותר ועדין.
"טוב, אבי פשוט רק רוצה-" התחלי לומר אך היא קטעה אותי "לא אכפת לי מה אתה רוצה!" היא אמרה בקול חותך "אבל אני פשוט לא רוצה שתרגישי תלויה בי ושתצטרכי לבקש ממני כסף על כל דבר קטן שאת צריכה!" אמרתי והיא ניענעה בראשה "אבל זה עדיין עלייך! אתה עדיין משלם על זה! אני פשוט אעבוד וזהו!" אמרה, זרקה את הכסף על השולחן שלי ויצאה, חמש דקות אחר כך הופיעה בחצר ואני מיהרתי לאסוף את הכסף ולצאת לחדרה, לא שוכח לקחת פתק ולכתוב לה 'רק שם את זה פה למקרה שתצטרכי' עם עט שחור.
נכנסתי אליה לחדר ושמתי את זה על המיטה שלה, מיישר טיפה את המצעים ויוצא במהירות, שלא יחשבו שאני מטריד אותה, שוב, או משהו. חזרתי לעינייני ועבדתי כמה שעות ברצף, או שזה היה כמה דקות, או ימים לא יודע כר, איבדתי כל תחושת זמן שהייתה לי כי פשוט שקעתי בעבודה "סיימתי!" לחשתי לעצמי בניצחון כשכבר היה חושך בחוץ, איב עדיין הייתה שם כשהסתכלתי בחלון ואני החלטתי לרדת אליה, מקווה שהיא נרגשעה קצת ולא כועסת עליי כל כך כמו מקודם.
"הי" אמרתי לה "לך מפה יא עשיר אחד, למה שלא תקנה לך איזה מישהי ותהנה לך באיזה מקום אחר?" היא לחשה "אולי באמת אני אעשה את זה" אמרתי "אבל לא, רגע.. בעצם זה הבית שלי אז אני יכול לעשות כל דבר בכל מקום שאני רוצה, אם לא טוב לך תעברי למקום אחר" אמרתי "אה ותכנית את כן שלי, אני חטפתי אותך וזה, זוכרת? אבל אני נחמד ונותן לך ללכת ולחזור מתי שבא לך ולעשות מה שבא לך אז תגידי תודה ותפסיקי ליהיות כזאת מעצבנת!".
היא התרוממה במהירות "אתה לא מבין שאני לא שלך?!" היא צעקה ואני נרעדתי, נזכר בפתאומיות במילים שאמרתי לה באותו יום שהתנהגתי כמו מטומטם והרסתי הכל, בדיוק כמו שאני עושה עכשיו כשאני צועק עליה ומדבר אליה ככה "אני לא פאקינג שלך ואני לעולם לא אהיה אתה לא קולט את זה?!" היא המשיכה בשלה ואני לקחתי צעד אחורה, מבין את מה שאמרתי לה כרגע ועד כמה זה יכול היה, וכנראה באמת, פגע בה.
"שיט איב אני מצטער סליחה" אמרתי במהירות "אין מה לעשות כבר אמרת את זה, אולי פעם הבאה תחשוב לפני שאתה מדבר אפילו שאני יודעת שקשה לך" היא אמרה והלכה, העברתי את ידיי בשיערי בתסכול, מבין שהיא תשנא אותי עוד יותר אם אני ארוץ אחריה וארדוף אחריה, לא משנה מתי "מטומטם אחד" נאנחתי לעצמי.
YOU ARE READING
אני לא שלך- גמור
Romanceמה יקרה אם היא- מישהי תמימה אבל שיודעת לעמוד על שלה ולא נותנת לאף אחד להכתיב לה מה לעשות, תיפגש איתו- ראש המאפיה הגדולה בעולם שלא מקבל את המילה לא וסטוצ'יונר מפורסם באמצע שהוא מנסה להרוג מישהו שבגד בו וגילה לאויביו סודות עליו ומה יקרה אם היא תחליט...