הבית של דין⬆️
___________
הרגשתי את עצמי מחווירה.
הירייה נשמעה קרובה, קרובה מידי.
התחלתי ללכת אחורה לכיוון המעלית אך היא נסגרה ופחדתי להזמין כדי שלא יעשה רעש, ניסיתי לפתוח את הדלת של המדרגות אבל היא הייתה נעולה, שקט ואז צעדים שקטים התחילו להשמע, נכנסתי לחדר שירות שהיה והתכווצתי במקומי, גליל נייר טואלט התנדנד על מדף ואני איחלתי בכל ליבי שלא יפול מה חשבתי לעצמי שחיפשתי פה?! צעקתי בליבי.
הנייר טואלט נפל כנגד כל הכוחות טלפטיה שהפעלתי עליו להפיל אחריו עוד כמה גלילים, הדלת נפתחה בשקט ודריכת אקדח נשמעה, נשימות רדודות ומהירות הפריעו לשקט ואני התכווצתי עוד יותר במקומי מתחת למדף, ראיתי נעליים גבריות הולכות ליד הרגל שלי באיטיות ונעצרות גל ריח של בושם לגבר הציף אותי ונמשכתי למעלה בפתאומיות.
צעקתי ויד חסמה את פי, השתתקתי מלחץ חהיד השתחררה באיטיות, אחרי כמה שניות הרגשתי משהו קר נצמד אלי לגב, אקדח, דרוך, לפי מה ששמעתי מקודם.
המסר הועבר. אני הולכת למות "את באה איתי בלי בעיות או שאת מתה" הוא לחש לי באוזן, הנהנתי במהירות ודמעה זלגה על הלחי שלי, אני לא רוצה למות! התחלנו ללכת דרך דלת צדדית ויצאנו החוצה "מה אתה הולך לעשות לי?" שאלתי בקול רועד "תלוי כמה תתנהגי יפה" הוא אמר, זיהיתי את הקול שלו, רק מאיפה?.
נכנסנו למכונית אדומה קטנה והוא כיסה לי את העיניים "חייב להגיד שרציתי לתפוס מישהו אחר אבל את גם תיהי טובה" הוא לחש והידק את הבד השחור שהיה על עיניי שמעתי טריקת דלת ופתיחה של אחת, התנעת מכונית ואז עוד טריקת דלת "מה אתה רוצה ממני?" לחשתי "יש לך הרבה שאלות, אני הייתי ממליץ לך לסתום לפני שאני מתעצבן" הוא התחיל לנסוע במכה אחת ואני עפתי קדימה.
הנסיעה ארכה כמה שעות, או כמה דקות או אולי כמה ימים? חוש הזמן שלי נעלם אחרי כמה שניות במכונית, ניסיתי לחשוב על מי הוא כל הנסיעה כדי להעביר את הזמן אבל לא הצלחתי להזכר ביותר מזה שפגשתי אותו אצל דין, מתישהו.
"תצאי עכשיו!" קמתי בבהלה למשמע קולו הכעוס, מתי נרדמתי?! "יוצאת יוצאת, תירגע" אמרתי וקמתי, ניסיתי להתמתח אבל גיליתי שאני קשורה בעודי נזכרת ברגע בו הוא תפס אותי מנסה להוריד את הבד שכיסה את עיני וקשר את ידי ורגלי "אמ.. אני לא יכולה לקום אם הרגליים שלי קשורות.." אמרתי ברמיזה "בעיה שלך" דחף אותי לעמידה והתחיל לגרור אותי אחריו , לאוויר היה ריח יבש וחם ורגליי הרגישו חול או אדמה יבשה ומתפוררת.
מדבר.
חריקה של דלת וקול זר וצרוד שאל "מה הבאת לנו הפעם גבריאל?" גבריאל? למי אני מכירה שקראו גבריאל? אף אחד, אני בטוחה. אז הוא לא מישהו ששמעתי את השם שלו, אולי הוא מישהו שרק ראיתי ושמעי את הקול שלו? "מי אתה?" לחשתי בטעות, הוא בעט בי להתקדם יותר מהר והתעלם משאלתי, מזל.
YOU ARE READING
אני לא שלך- גמור
Romanceמה יקרה אם היא- מישהי תמימה אבל שיודעת לעמוד על שלה ולא נותנת לאף אחד להכתיב לה מה לעשות, תיפגש איתו- ראש המאפיה הגדולה בעולם שלא מקבל את המילה לא וסטוצ'יונר מפורסם באמצע שהוא מנסה להרוג מישהו שבגד בו וגילה לאויביו סודות עליו ומה יקרה אם היא תחליט...