נקודת מבט לואי
עצרנו מול הכניסה הגדולה של טקס הגראמי, המקום היה גדול, היו פה הרבה מפורסמים גדולים שאני ממש אוהב האמת. יצאתי מהאוטו והתקדמתי אל הכניסה, בדרך לדלת היה שטיח אדום ובצד צלמים שצילמו מפורסמים שנכנסו, עברתי בשטיח בחיוך ונכנסתי לדלת הגדולה. הבחנתי במלא מפורסמים שמראיינים אותם, כנראה שזה יגיע גם אליי. עוד מעט מתחיל להיות הפתיחה של הטקס, אני לא בדקתי מי פותח אותו, אבל אני חושב שהולך להיות נהדר, הייתי בטוח בעצמי ושמחתי להגיע למקום הזה.
לפתע קראו לכולם לבוא אל אזור הבמה, כנראה שזה מתחיל! התרגשתי והלכתי אחריי כולם.״ברוכים הבאים לטקס הגראמי 2018! שמחים לראות את כולכם פה, גם האלה שלא יכלו להגיע אלינו הלילה.
אנחנו כבר מתחילים בטקס, את טקס הגראמי פותח וסוגר הארי סטיילס!
אנחנו בטוחים שזה כבוד גדול בשבילו! מקווים שתהנו פה איתנו הערב.״קפאתי, חיפשתי עם עיניי את דרך החוצה מהקבוצת המפורסמים שנעמדה סביבי, הלב שלי החסיר פעימה והתחלתי להסתובב בין האנשים עד שהארי עולה. לעזאזל למה לא בדקתי מי פותח את הגראמי! הלב שלי דפק במהירות והרגשתי את עצמי אבוד בין כל המפורסמים שעומדים מסביבי, רגועים ושמחים, מחכים שהארי יעלה.
ידעתי שהייתי צריך לבוא עם אלינור ולא להגיד לה לא להגיע.
היא רצתה מאוד להגיע אבל לא רציתי, לא רציתי ששוב יפיצו את זה שאנחנו זוג מאושר ושמח, זה לא ככה. אני פשוט נדפקתי בחיים האלה ונשארתי איתה בשבילו, ועכשיו אני אמור לראות אותו אחרי שנים.״two ghosts הארי סטיילס!״
קרא המראיין, לפתע הוא הופיע, לבש חליפה שחורה ללא חולצה, היה אפשר לראות את כל הבטן שלו. השיער שלו היה נראה מסודר וטוב מהרגיל, רגע רגע לא. לא בשביל זה באתי, ומה זה השיר הזה?
הסתכלתי על כל האולם רק לא עליו, אפילו לא אמרתי את שמו בראש שלי. הוא ידע שאני פה, למה הוא מנסה ליצור איתי קשר עין, אידיוט.המנגינה התחילה להתנגן, הוא לא הסתכל עליי, מזל.
אני כל כך לא רציתי שהוא יתחיל לשיר.״ Same lips red, same eyes blue
Same white shirt, couple more tattoos
But it's not you and it's not me
Tastes so sweet, looks so real
Sounds like something that I used to feel
But I can't touch what I see״לפתע הפסקתי לנסות לצאת מההופעה, נעצרתי וקפאתי כששמעתי את המילים. רגע מה, עיניים כחולות? קעקועים? אני לא מבין, בבקשה שזה לא מה שאני חושב שזה.
״We're not who we used to be
We're not who we used to be
We're just two ghosts standing in the place of you and me
Trying to remember how it feels to have a heartbeat״ישר אחרי המשפט האחרון עיניו נפגשו בשלי, הוא חייך מעט וחשף את שתי גומותיו, כאשר הבחין שקלטתי אותו הסיט את מבטו ממני בחיוך.
YOU ARE READING
אהבה אסורה L.S
Romance״אני לא רוצה לומר שאני מתגעגע אליו, גם אם זה נכון.״ (עונה אחת-גמורה) (עונה שתיים כלולה בפנים!-גמורה) פאנפיק שמתאר את האהבה של לארי בזמן הלהקה ואחרי ההפסקה שלה. (לא מבוסס על סיפור אמיתי! הכל לגמרי המצאה שלי 3> ) מכיל: יכול להזכיר קטעים מיניים~ התק...